Permisjon, 100 eller 80%??

Majasl

Betatt av forumet
Helt sant.
Samtidig er det jo mulig å ta 100% permisjon, være flink til å spare, og ta de ekstra ukene du ville fått i 80% som ulønnet permisjon...
Er alltids en løsning :p

Veldig dumt synes jeg!! Alle skulle hatt muligheten til å være hjemme det første året tilsammen :)
For meg som er på aap(skal over på ufør) så kan jeg heldigvis ta 100% for jeg er jo hjemme uansett så jeg kan ha barnet lengre hjemme, eneste positive med å være kronisk syk og leve med smerte. Håper det går bra å være hjemme med den lille da,er litt spent:) men gleder meg sånn til noe som gir livet mening!

Helt sant.
Samtidig er det jo mulig å ta 100% permisjon, være flink til å spare, og ta de ekstra ukene du ville fått i 80% som ulønnet permisjon...
Dette gjør vi. Pluss litt tidskonto, så strekker vi perm til januar 2015 :)

Jeg skal ha 100% lønn/80% permisjon og så to måneder uten lønn+4 uker ferie i juli neste år. Fordi feriepengegrunnlaget også øker når du har 100% lønn kan vi ta oss råd til det. Mannen tjener uansett best på våren når jeg skal være hjemme (og jobber tilsvarende mer...). Snuppa begynner i barnehagen i oktober en gang...

Helt sant.

Denne løsningen kjører vi også! Funket bra de to forrige gangen...tipper det blir litt ulønnet perm på slutten også!

Back
Topp