Permanent

Nussenasse

Elsker forumet
Skal ta meg permanent på tirsdag jeg. Herregud, jeg har hatt samme lange slette håret i maaaaaange år, siden jeg var 12, er 28 nå. for lenge siden fikk jeg så lyst til å gjøre en stor forandring, men liker det lange håret mitt. Syns krøller er driiiit fint så i dag bestilte jeg meg time for permanent. guri jeg gleder meg. Andre som har tatt permanent på langt hår? Noen som vil vise det frem?

Jeg satte perm i mitt hår men gjør alt for å greie ut di få krøllene det ble.. så å sette perm i langt hår vil jeg ikke anbefale, men vet åssen det er å ville ha MASSE krøller.

Men for all del kan hende du er en av di utrolig heldige som skal få masse[;)].

Håper bare du blir fornøyd.

Spør frisøren om huun kan garantere krøller i håret ditt før du gjør det.. er så kjipt å bruke MASSE penger og så blir det ikke noe ut a det[:'(]

Men skal krysse fingrene for deg jeg[;)]

Ps har ikke ett fint bilde av krøllene jeg grr

jeg har vel tatt permanent 2 eller 3 ganger..

Det tar innmari lang tid.. og jeg har drittykt hår. Måtte ta permanent 2 ganger før det satte som det skulle. Og de måtte bruke veldig små spoler. Men resultatet ble veldig bra etter 2. gangs permanent. Og da satt det i leeeeeeeenge..

Jeg har hår til midt på ryggen.. Skal se om jeg finner bilde...[8|]

hihi dem som har stritt hår vil ha krøller og vi som har krøller vil ha stritt hår! *takk gud for strittetanga kom* ;) er såååå lei av krøllene mine eg stritter håre mitt for tiden, og har krølller når eg føler for det;)

Skal vi bytte? Jeg har krølle de lux![:'(] Jeg bruker slettetang hver gang jeg har vasket håret. For hvis ikke så er det så innmari ute av kontroll..

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

jeg har vel tatt permanent 2 eller 3 ganger..

Det tar innmari lang tid.. og jeg har drittykt hår. Måtte ta permanent 2 ganger før det satte som det skulle. Og de måtte bruke veldig små spoler. Men resultatet ble veldig bra etter 2. gangs permanent. Og da satt det i leeeeeeeenge..

Jeg har hår til midt på ryggen.. Skal se om jeg finner bilde...[8|]

Åja, finner du bilde så er det supert.Er redd det ikke skal sitte første gang for har bare råd til den ene gangen. Ønsker meg ikke så veldig mye krøller, vil liksom ha sånne store spoler og få noen krøller liksom.

ORIGINAL: mammanteFreddy

Jeg satte perm i mitt hår men gjør alt for å greie ut di få krøllene det ble.. så å sette perm i langt hår vil jeg ikke anbefale, men vet åssen det er å ville ha MASSE krøller.

Men for all del kan hende du er en av di utrolig heldige som skal få masse[;)].

Håper bare du blir fornøyd.

Spør frisøren om huun kan garantere krøller i håret ditt før du gjør det.. er så kjipt å bruke MASSE penger og så blir det ikke noe ut a det[:'(]

Men skal krysse fingrene for deg jeg[;)]

Ps har ikke ett fint bilde av krøllene jeg grr

Spurte frisøren i dag og hun sa at det kom til å bli fint. Så håper på det da. Har helt slett hår og er drit lei det. Så hvisikke det blir bra, klipper jeg meg ganske kort tror jeg.

Dersom du har langt hår, og kanskje litt tykt, må du nok belage deg på at du må klippe det litt så krøllene kommer godt frem, og det ikke blir så stort og tungt [:)]

Mitt råd: IKKE gjør det!!!![&:]

Det er vanskelig å si på forhånd hvordan resultatet blir, både mtp på hårkvalitet og, bruk av rett str spoler og stryke på permanentvæsken.
Du kan enda opp slik jeg endte opp for ei god stund siden, da jeg fikk for meg at jeg ville ha store bølger i håret...men fikk puddelkrøller i stedet[X(] 
Håret ble helt svidd fremme og det er fremdeles fælt den dag i dag til tross for hundre hårkurer. [&o]

ORIGINAL: toneany

Dersom du har langt hår, og kanskje litt tykt, må du nok belage deg på at du må klippe det litt så krøllene kommer godt frem, og det ikke blir så stort og tungt [:)]

Åja, jeg har ganske langt hår( til midt på ryggen) men det er langt fra tykt etter to barn på rappen( mista sinnsykt mye). Tenkte at endel må klippes ja for har ikke klipt på lenge så det er slitt som bare det.

Back
Topp