Permanent/strukturomforming

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Noen som har tatt/tar permanent og vil dele erfaringer?
Vurderer det kraftig! Ønsker da litt større krøller, men lurer på hvor mye det sliter? Og hvor mye styr det er med å ta vare på håret med tanke på å holde krøllene fine?

Ja. Jeg prøvde før jul. Så fort håret var helt tørt var det like stritt som før, jeg mista også myyye hår. Jeg dro tilbake å klaga, da sa de at de hadde fått inn en ny type som skulle være så bra osv, fikk ikke struktur i håret da heller og mista enda mer hår, og mister fremdeles hår. Håret er blitt ødelagt. Også må du vite at du får bølger (sove med håret i flette bølger), ikke krøller. Store krøller klarer de ikke lage. Hold deg unna, bruk krølltanga i stedet :)

Noen som har tatt/tar permanent og vil dele erfaringer?
Vurderer det kraftig! Ønsker da litt større krøller, men lurer på hvor mye det sliter? Og hvor mye styr det er med å ta vare på håret med tanke på å holde krøllene fine?
Jeg gjorde det til en frisør en gang, va vel kanskje 10 år siden, men det ble ikke bra i det hele tatt. Kjempefint når jeg gikk ut fra salongen, men 2 timer senere var halve håret rakt igjen. Hun gjorde om det gratis noen dag etterpå, men jeg har for tynt, rakt og livløst hår eller noe. Tror sikkert det holder bedre om man har litt volum av sig selv i "bunn", og kanskje litt tykkere og ikke for langt? :P

Back
Topp