Permanent glatting av hår

Går det an altså?

Men hvis det er permanent glatting, så bør det da holde for evig??? Ellers er det vel ikke permanent??

Går det an altså?

Men hvis det er permanent glatting, så bør det da holde for evig??? Ellers er det vel ikke permanent??
Det vokser ut med krøll eller fall igjen.
Vi kaller det anti-permanent. Altså det motsatte av en permanent, som er en krøll som vokser ut :)

Last edited:
Har tre stk på jobben sommer veldig fornøyd. Holder i 3-6 mnd, kommer litt an på hvor krøllete og hvor fort det vokser.

Går det an altså?

Det heter jo permanent når du tar krøller også. Men det er jo bare det håret som er utvokst man krøller/sletter.
Så det som vokser ut er jo ikke påvirket ;)

Det heter jo permanent når du tar krøller også. Men det er jo bare det håret som er utvokst man krøller/sletter.
Så det som vokser ut er jo ikke påvirket ;)
Ja jeg tenkte meg ikke helt om der før jeg skrev :-P

Og permanent som i det de gjorde i "gamle dager" tenkte jeg ikke på :-P

Kan godt være det heter noe annet å, har ikke så mye peiling på det :knegg: Tror noen kaller det for PureBrazilian å...

Har noen venniner som gjør det regelmessig :) de er fornøyde, men ser fryktelig teot ut om de lar det vokse litt da :p så jeg hadde nok ikke turt, må holdes vedlike liksom....

Aldri hørt om før;)

Har noen venniner som gjør det regelmessig :) de er fornøyde, men ser fryktelig teot ut om de lar det vokse litt da :p så jeg hadde nok ikke turt, må holdes vedlike liksom....

Vet du hva de må betale? Og om det koster like mye hver gang de gjør det?

Søstra mi gjør det jevnlig, og håret hennes er ufattelig slitt. Hun bleiker det i tillegg da, så det hjelper jo heller ikke akkurat. Hun har ganske mye krøller i utgangspunktet, så ser helt teit ut med en gang det begynner å vokse ut. En cm med ettervekst som krøller seg, og resten pinnstritt. :p

Har en veninne som fornøyd. :) Hun sier det som vokser ut blir glattere etter noen behandlinger.

Er det relaxer dere snakker om?

ImageUploadedByBV Forum1454522817.508376.jpg

Min venninder er veldig fornøyd, men gjør det ikke hele tiden.

Back
Topp