Permanent eller extentions...

Amarate

Glad i forumet
Nå har jeg lyst å gjøre noe gøy med håret mitt.. Men er redd jeg skal ødelegge det.. Har egentlig veldig lyst å ta permanente krøller men har hørt hele håret blir ødelagt da?? Lurer derfor på om noen her har gjort det?? jeg har langt hår forresten..

Og har noen prøvd extentions? Har litt lyst til å eventuelt ta det, men det er så dyrt [:'(] Og lurer på om de det skader håret mye / faller fort av?

For noen år siden hadde eg permanet. Og da tok jeg noe som ikke skulle skade håret så mye. Men husker ikke hva det het. Men de brukte hårruller som ikke skada håret så mye da. Brukte ikke slike "gameldagse" hårruller.

Var du fornøyd med resultatet selv da? Og håret overlevde? :)

Ringte en frisør nå.. Var det headlines du brukte? Det var visst noe som var litt mildere!? huff jeg vil vil vil!! ;)

ORIGINAL: Ammy23

Ringte en frisør nå.. Var det headlines du brukte? Det var visst noe som var litt mildere!? huff jeg vil vil vil!! ;)

åå,det har jeg oxo lyst til!! alltid hatt lyst på litt krøller/fall i håret..menne har veldig tynnt hår, å bleika..+ att jeg har missta veeeldig mye hår nå når jeg ammer..så sikkert ikke så lurt for min del helt enda..sa frisøren noe om pris?

hatt permanent tre ganger, er endel år siden da, men var veldig fornøyd da, merka ikke stor slitasje på håret[:)] Men satt i veldig lenge da, ble litt lei til slutt da bare håret helt nederst var krølla[&:]

ORIGINAL: idama

ORIGINAL: Ammy23

åå,det har jeg oxo lyst til!! alltid hatt lyst på litt krøller/fall i håret..menne har veldig tynnt hår, å bleika..+ att jeg har missta veeeldig mye hår nå når jeg ammer..så sikkert ikke så lurt for min del helt enda..sa frisøren noe om pris?

Der jeg ringte tok de 620 for headlines som var den litt svakere / myke varianten..
Mens det kostet 1200 for vanlig permanent.. på den var klipp inkludert. Så synes ikke det var noe dyrt jeg...

HAR SÅÅÅ LYST =))

Å huska ikke hva det het jeg. Men var fornøyd jeg. Eneste som var litt dumt da var jo att jeg måtte vaske håret hver dag, siden jeg jobber i et bakeri. Så mener å huska at det ikke varte så lenge.

Back
Topp