Perm..

Jeg syns dere gjorde en utmerket jobb med å forklare! :D

Men det er vel ikke noe stress for meg å utsette hans permisjon uten noen spesiell grunn?

Og ja, han har tjent seg opp nok allerede, grunnbeløpet er jo så latterlig lavt at det var umulig og ikke komme over :p
Trenger ikke å ha noen god grunn for å utsette, bare husk at dere må søke papapem FØR di mamaperm går ut. Altså selve permen ike når du begynner å jobbe igjen. Viss ikke mister dere retten til pappaperm..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Siden bf er den eneste av oss som har rett på perm og foreldrepenger - iløpet av hvor mange år må han i såfall ha tatt den ut? Kan han ta ett halvt år lønnet perm fra januar 2015 til juni 2015?
Trur pappapermen må tas iløpet av barnets 3 første leveår, men er ikke sikke på det altså, så det må dere sjekke opp...

Trur pappapermen må tas iløpet av barnets 3 første leveår, men er ikke sikke på det altså, så det må dere sjekke opp...

Det er jo isåfall Lovely hvis vi må gå for plan B! :-D

Trenger ikke å ha noen god grunn for å utsette, bare husk at dere må søke papapem FØR di mamaperm går ut. Altså selve permen ike når du begynner å jobbe igjen. Viss ikke mister dere retten til pappaperm..

Ja det er sant da må jeg huske det. Vi må bare vente til vi vet om mannen fortsetter på skole til høsten. Han får vite det i juli om han kommer inn på 2. Året bachelorgrad.. Så vi håper jo på det på en måte og :)

Back
Topp