Perm årsvikariat?

Rosa Brokkoli

Forelsket i forumet
Vet dere hvordan det blir med permisjon fra et årsvikariat? Funker det som petm fra fast jobb? Vikariatet mitt går ut juli 2014.. når begynner jeg evt å jobbe igjen etter perm? Må jeg finne meg ny jobb etter perm?

taster fra appen ;)

Med førstemann hadde jeg kun årsvikariat. Fungerer som vanlig jobb ifht svangerskapspenger. Om vikariatet blir forlenget er opp til sjefen og behov. Jeg søkte meg ny jobb og var veldig fornøyd med det;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Og hvis vikariatet ditt ikke går ut før i juli har du kanskje rett på å jobbe der etter permisjon men litt usikker der altså

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva jobber du med? Er de fornøyd med deg får du helt sikkert nytt vikariat eller fast ansettelse når du er tilbake. Pengene dine har du uansett krav på, så det skal du ikke tenke på. :)

jeg tok permisjon fra årsvikariat sist, men fikk ikke forlenga jobben pga budsjettkutt. Så måtte finne meg ny jobb mens jeg hadde mammaperm, men det gikk kjempefint :) snakk litt med sjefen din om det, så vet du i alle fall hva du har å forholde deg til! Foreldrepengene får du uansett! Lykke til!

Back
Topp