Periodisk feber-syndrom

• Trådstarter Trådstarter Mamaah
  • Opprettet Opprettet
M

Mamaah

Guest
Hei.

Jeg har ett lite barn på 3 år, han er under utredning av pfapa, lurer på om det er noen her inne som har vært borti dette syndromet før? Ønsker å vite så mye som mulig, på både godt og vondt. Føler det er ganske lite informasjon å finne om dette på norsk, engelsk er jeg relativt dårlig i, så blir mye å begynne å oversette..

Sønnen min fikk raskt konstatert pfapa etter over ett år med ukentlig feber og andre symptomer.

Eneste behandlingen var å fjerne mandlene, eller vente og se det ann, men de vil jo helst ikke operere på små barn. Han var 3 år når de hadde tenkt å utføre operasjonen. Men, jeg avlyste den etter at han gikk fire mnd uten symptomer, og ble kvitt det av seg selv.

Sønnen min fikk raskt konstatert pfapa etter over ett år med ukentlig feber og andre symptomer.

Eneste behandlingen var å fjerne mandlene, eller vente og se det ann, men de vil jo helst ikke operere på små barn. Han var 3 år når de hadde tenkt å utføre operasjonen. Men, jeg avlyste den etter at han gikk fire mnd uten symptomer, og ble kvitt det av seg selv.

Ååh, okei. Mitt barn fjernet mandlene og satt i dren rundt 2års alderen, så det var no rart har ikke hatt spesielt bedring av det, da men. Fire måneder uten symptomer hadde vært en drøm. Heldig her om vi får 3 uker.
Men takk for innspill.

Noen flere??

Back
Topp