Periodevis Nummen venstre arm , bla

MiaDenPia

Elsker forumet
Jeg har den siste mnd opplevd tidvis nummenhet i venstre armen ... kan skje hvis jeg d.eks hvis armen har lagt i ro en stund , f.eks ved tv seing

Opplever også att jeg er litt treg i reaksjon evnen og kan bli surret .... f.eks att vi går inn på kjøpesenter og så splitter vi opp og skal møtes med bilen... også husker jeg ikke hvor den stod ....

Surrer også med andre gjenstander som æ surre bort mobilen (der med å surre gjør flere i familien min dog)

Har søvn problemer og tar tabletter for å få sove ..... tolvon (1 halv tablett) som jeg har gjort over lengre tid..

Periode vis hodepine (sjekket av lege , ingen ting synlig galt. .. kan være stress relatert)

Vært i en ulykke for flere år siden hvor jeg slo hodet kraftig, eneste kjent resultat er dårlig hørsel

Overvektig 96 kg ca

Reynaulds syndrom i fingrene

Ville dere ha oppsøkt legen eller kan det være helt normalt ? Jeg kan drikke noe lite ifølge doktoren og prøver å drikke mer

jeg har det slik etter jeg falt å slo meg for over 10 år siden, fikk nakkesleng. veldig stive muskler i rygg, nakke og hals.
dette fører til mindre blodforsyning til hjerne, og jeg glemmer både det ene og det andre, svimmel, hodepine, og skikkelig altzheimer "
er du stiv i nakke,skuldre og rygg?
jeg blir også nummen nedover armene pga stive muskler.

Jeg slet med at armene mine sovnet lett. Jeg fikk en øvelse av fysioterapeuten min pga hodepine og stive skuldre, og etter at jeg begynte med den har hodepinen minsket drastisk og armene sovner ikke så lett.

jeg har det slik etter jeg falt å slo meg for over 10 år siden, fikk nakkesleng. veldig stive muskler i rygg, nakke og hals.
dette fører til mindre blodforsyning til hjerne, og jeg glemmer både det ene og det andre, svimmel, hodepine, og skikkelig altzheimer "
er du stiv i nakke,skuldre og rygg?
jeg blir også nummen nedover armene pga stive muskler.
Stiv i nakke skuldre og rygg ja , er over 10 år siden min ulykke også, sykkel ulykke , ingen hjelm , dog har plagene kommet nå i senere tid , dog mente legen(da jeg sist sjekket ) att hodepinen kan forverre seg ved foreksempel stress/sliten eller store belastninger fysisk /psykisk ,

Opplevde en nedtur en stund etter minste mann ble født for ca 2 år side, fikk fødselsdepresjon , samt hode pine som jeg ikke har slitt med tidligere , tilbakevendende tvangstanker dog relatert til barnet, (har slitt litt før også) , og innimellom blandet ordene seg og jeg fikk problemer med å snakke normalt .... dvs stokket om på ord etc... legen mente det skyldes ulykken og påkjenningene mot hodet den gang .. og att årsaken til at jeg ikke har merket det før da , er att det først blir fremtredende ved store påkjenninger etc....

Jeg har altid vært svakere i den ene siden av kroppen , (venstre) , ulik ben lengde,bruker oppbygde sko på ene foten, og har antakeligvis også skjev rygg, ble påpekt av en lege bare tilfeldig men er ikke sjekket nærmere ut ennå

Jeg ville bedt om å bli henvist til nevrolog og Mr.

Jeg sliter også med nummenhet spesielt i v arm og det er nevrologisk pga betennelse i muskler som følge av ene sykdommen min. Har også Raynauds.

ville fått mr ja. slik ble nakkeslengen min påvist. jeg kan også stokke om på ord og rote fælt. dette er pga spenninger og muskelstivhet.
jeg har også skjev rygg (meg som ble behandlet med korsett) jeg har ikke noe oppbygd sko. jeg er også feilbelastet, så er mye sterkere på ene siden. det synes også =/ hofte og lår er større på ene siden, og ryggmuskler større på ene siden.

var en kamp for meg å bli trodd, ble skylt på psykiske problemer ol.... men det har jeg aldri hatt, så er nakkellengen og stive muskler som gjør alt.

Back
Topp