Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg absolutt at man setter inn alt man kan av tiltak som muligens kan forebygge ja! Jeg vet ikke så mye om det, men det er kanskje første gangen de mest alvorlige riftene gjerne oppstår? Håper i alle fall du slipper å få det samme en gang tilJeg hører flere ha runngått rifter. Veldig bra for dere. Men jeg revnet til grad 3B forige fødsel og ønsker å prøve å gjøre det jeg kan for å unngå revninger denne gangen
Noen som holder på?
Er så lite sprek og tøyelig at jeg når pinadø meg ikke ned til å få det gjort ordentlig og blir glemt på kvelden når jeg kan få hjelp
Noen som holder på?
Er så lite sprek og tøyelig at jeg når pinadø meg ikke ned til å få det gjort ordentlig og blir glemt på kvelden når jeg kan få hjelp
Jeg gjør det ca. annen hver dag, men må ha hjelp av kona da jeg ikke har lange nok armer til å klare det selv
Jeg husker det når jeg er aleine og glemmer det når sambo kan hjelpe Men spent på om det fungerer! Hvilken olje bruker dere?