Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, takk for oppløftende svar Har hatt så mange nedturer med en del andre medisiner, såJeg brukte pergoveris denne gangen (225 IE). Jeg er så fornøyd med det! Det ble totafrys pga overstimulering, men jeg blir alltid overstimulert uansett. Måtte ha mindre stimuleringsdager enn jeg har måttet tidligere og resultatet ble bedre
Når vi prøvde på første brukte vi:
1. Bemfola - stimulerte i 19 dager. Fikk ut 10 egg, men ingen ble befruktet
2. Menopur - stimulerte i 17 dager. Fikk ut 15 egg - kun 1 overlevde befruktning og ble satt inn selv om jeg var overstimulert - gravid!
På dette forsøket:
Pergoveris - stimulerte i 13 dager. Fikk ut 12 egg (men hadde 20 + eggposer på hver side og eggstokkene var veldig hovnet opp). Fikk ikke sette inn pga overstimulering, men for første gang fikk vi egg på frys - 3 blastoer ❤
Det har vært mitt problem også. Masse egg, men dårlig befruktning og de slutter å utvikle seg dag 2. Dette var første gangen vi fikk på frys og jeg er sikker på at det er pergoveris som gjorde detÅh, takk for oppløftende svar Har hatt så mange nedturer med en del andre medisiner, så
håper virkelig Pergoveris skal hjelpe megFår alltid ut greit med egg, men det ender med at de slutter å utvikle seg etter dag 2. Har kun gjort IVF, så neste gang blir det ICSI. Hvor gammel er du? Har du gjort ICSI eller IVF?