PERGOTIME...

x1x*isa*

Forelsket i forumet
noken av dere som er gravide som blei det med pergotime? eg skal starte med det no snart, venter berre på tanta først..

BENYTTER OGSÅ SJANGSEN TIL Å GRATULERE ALLE HER SOM ER GRAVIDE!! [:D]

Hei ja jeg gikk på pergotime og så fikk jeg andre hormon sprøyte som jeg måtte kombinere med tablettene.Dvs jeg gikk på pergotime i fire eller fem dager for å produsere flere egg og sprøyta måtte jeg ta den dagen jeg hadde eggløsning. Jeg gikk på den kuren i flere måneder gynogulogen min skjønte ikke helt hvorfor den ikke virket med det første men da fant hun noem cyster på egglederene mine som liksom sperret hele prosessen. Etter at cystene ble fjernet tok det bare et par måneder og vips jeg var gravid. Etter 4 slitsomme år med prøving fikk jeg endelig drømmen oppfylt.Desverre gikk det ikke så bra med meg fikk lille tulla mi i uke 25 og det var litt for tidlig for at hun klarte seg[&o]. Men jeg ønsker deg lykke til med prøvingen og at det klaffer for deg. mange klemmer fra lille meg

Håper at dere begge to har en liten velskapt unge i armene om et års tid[;)]
*isa*
og
Var lykkelig gravid

Lykke til! [:)]

*klemmer fra meg og Lille Pling*

Mannen min og jeg har prøvd å få barn siden juli-04. Jeg begynte med første Pergotime kur 30 august. Og nå er jeg gravid. Jeg tok en pergotime kur igjen 3 oktober fordi jeg begynte å blø 29 september. Men det var tydeligvis ikke mens likevel. Nå var jeg hos legen idag fordi jeg har begynt å blø litt igjen...[&o] Men det er mange som prøver å fortelle meg at ting kan gå bra likevel. Krysser fingrene for det.[8D]
Jeg har jo iallefall positiv erfaring med Pergotime. Lykke til med forsøkene!!

ORIGINAL: Var lykkelig gravid

Hei ja jeg gikk på pergotime og så fikk jeg andre hormon sprøyte som jeg måtte kombinere med tablettene.Dvs jeg gikk på pergotime i fire eller fem dager for å produsere flere egg og sprøyta måtte jeg ta den dagen jeg hadde eggløsning. Jeg gikk på den kuren i flere måneder gynogulogen min skjønte ikke helt hvorfor den ikke virket med det første men da fant hun noem cyster på egglederene mine som liksom sperret hele prosessen. Etter at cystene ble fjernet tok det bare et par måneder og vips jeg var gravid. Etter 4 slitsomme år med prøving fikk jeg endelig drømmen oppfylt.Desverre gikk det ikke så bra med meg fikk lille tulla mi i uke 25 og det var litt for tidlig for at hun klarte seg[&o]. Men jeg ønsker deg lykke til med prøvingen og at det klaffer for deg. mange klemmer fra lille meg

det var trist[&o] men krysser fingrene for at det klaffer snart for deg igjen!
eg hadde også cyster, men no ser det ut til at dei er borte[:)]

krysser også fingrene for tuppen!

Back
Topp