Pergotime

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Noen i februartråden som er gravid med Pergotime??
Jeg har prøvd Pergotime en gang før og resulterte i graviditet. (men SA uke10[:(])
Dette er 2 år siden, og nå er jeg gravid igjen[:)], på Pergotime!!!!

Ja, jeg har det[:)] vi har prøvd i 19 mnd og endelig klaffet det[:)] hadde første kur med pergo (dobbel) i mars - så en pausemnd i april og så klaffet det jammen meg i mai!!!!![:)]

GRATTIS til dere da! Så stort når det først skjer!!!
spennende da:) Jeg får kanskje ultralyd på tirsdag som kommer...[:D] får se om det er mere en en da kanskje..hehe.. siden tvillingfødsler øker med pergo!!!:)

Så spennende! Jeg skal til legen i morgen jeg - håper jeg også kan få tidlig ultralyd!! fikk du det gjenneom legen din??

Vi har prøvd i 3 år, og vært gravid 1 gang før, men SA uke 10 desverre..
Så når jeg mistet, lovde legen meg tidlig UL neste gang, og hos legen min får vi time på dagen. (og dem har fått nytt UL-utstyr, så han værker nåkk etter å bruke det..hehe)
Det er også vanligere med tidlig UL pga pergoen, og for å se om det er tvillinger. (Da tvillinger blir ekstra oppfølgt av legen..)

Pergotime er tabletter på resept for å få eggløsning! Genialt:)

jeg har blitt gravid på pergo nå! [:D]

vi har prøvd i godt over 2 år, og dette var første pp med pergo....................(fikk dobbel kur med en gang)   og det funka godt det, om bare spira klorer seg fast! [:D]

ja, enig! hang in there!!!!! sa i uke 10 forrige gang[:(]

Back
Topp