Pergotime

Karianne

Betatt av forumet
Hei!
Er det noen av dere som har erfaring med Pergotime?
Jeg begynte på det i dag - 5 dagers kur. Men jeg vet ikke når EL kommer etter en slik kur. Noen som vet?
 
Hei Karianne[:)]

Jeg kan ikke noe om dette, men les litt her, så håper jeg du blir litt klokere...http:/­/­www.infomedica.se/­artikel.asp?CategoryID=12138 - 20k
Der stodet 4-10 dager etter siste tablett tror jeg...

Jeg tror vi kjenner hverandre, Karianne! Hvis jeg sier skole og du barnehage?!?

Stor klem og masse lykke til[:)]
 
Ja vi gjør det!!
Det har jeg funnet ut for lenge siden!!

Litt rart, jeg visste ikke om din situasjon i det hele tatt jeg..

Takk for tipset og lykke til du også.. Jeg får vel den lille spiren din i barnehagen etterhvert jeg vil jeg tro![:)]
 
Ja, jeg å... Vi har valgt å ikke fortelle dette til alle og enhver. Blir så mange spørsmål og alt, hvis du forstår??? [:(]Så greit at det blir her på forumet også...Veldig godt å ha et sted å få tømt seg innimellom, og så mye man lurer på vet du.[8|]
Skal til videre undersøkelser nå jeg da, for skal se nærmere på nyrene. Legen trodde ikke plagene nå i ettertid kom av SA.
Bare håper det skal klaffe om ikke lenge nå...For er helt babysjuk for tiden...[:-] Blei litt tøff start dette...[&:]

Har blitt tante i kveld da[:)] Så i morgen må jeg på sykehuset og titte på nurket, en liten gutt.

Ønsker deg lykke til med pergotimen, Karianne[:)] Håper den kan hjelpe deg!!
 
Ja det har jeg full forståelse for. Vi kan vel bli enige om at det som skrives her ikke går videre. Veldig ålreit å få snakket med andre ja. Gratulerer som tante da [:D]

Jeg slet med syklusen min da vi prøvde med første gangen også - men da jeg endelig tok kontakt med legen min kom jeg i gjenge igjen. Men nå tok jeg kontakt med en gang. Og ting skjedde fort - så da får vi bare se hva som skjer da. Er veldig slitsom å prøve å bli gravid med sykluser på litt over 9 uker (den forrige var det) og nå har det gått over 7 uker siden sist...

Trist med SA. Håper at kroppen din snart kommer seg - kanskje vi blir liggende på føden sammen på forsommeren 06 - hadde vært koselig det da[:)]
 
Ja men det hadde vært kjempe koselig om vi havnet der samtidig[:)] Veldig fint at alt kan bli her på forumet!Bare de aller nærmeste vet som sagt om dette... Det var det samboeren min (ja, nå kjenner du jo han også..) ønsket.

Hadde vanlig menustrasjon jeg, så var ikke klar over at jeg var gravid før lengre ut i svangerskapet, så nå tror jeg at jeg kommer til å teste uansett menustrasjon eller ei. Jeg har alltid vært så rolig og tenkt at "jeg blir gravid når jeg blir", og har tenkt tanken at det kan ta 3 månender, 6 eller 9... Men så skjedde det med en gang sist, og nå merker jeg at jeg er blitt litt "stressa" og redd for at det skal ta lang tid... Høres sikkert litt rart ut. Men ettersom jeg ikke har vært i toppform etter dette, er jeg så redd for at noe kan ha skjedd liksom... Legene vet ikke om det var graviditet utenfor livmoren, eller om det var et normalt svangerskap som endte med abort... Tungt har det vært uansett... Så unner ingen dette!
Så nå får vi bare håpe at det dukker oppen liten Ludvig eller Josefine (Aurura) hos deg om et par år[:)]

Hørte du hadde ferie! Den jeg hørte det av vet om min situasjon, men INGENTING som blir nevt her på forumet sies videre. Det kan du stole 100 % på, Karianne[:)]

Ønsker deg en god ferie[8D]-Setter solbrillene på jeg, og håper god-været som har vært i dag holder seg[8D]

Stor klem
 
Ps; Man blir litt hekta av å være inne på forumet her....[&:]Men et utrolig koselig forum å være på. Har vært innom og sett på andre, men der er det så mye rart synes jeg...
 
Nei jeg skjønner godt at dere ikke vil fortelle dette til alle og enhver. Sikkert vanskelig nok som det er om ikke alle skal spørre og grave også. Vi tar imot Ludvig /Josefine vi vet du!! Kjempefine navn!! [:)]Vi har som sagt snakket litt om Ludvig vi også. Josefine er også fint - men det heter jenta til min kusine.

Er litt usikker på om vi skal ha T navn på nestemann. Hvis det blir jente har vi snakket om Tiril og hvis det blir gutt Bastian, Ludvig, Julius eller Timian. Hva synes du?

Utrolig godt med ferie[:D]
 
Timian er et utrolig fint navn[:)] Har aldri hørt det...Litt morsomt med navn som ingen andre har liksom... Og når man jobber med barn, er det så lett å assosiere med alle andre... Synes navnet på sønnen dere har, er veldig fint også jeg! Men er jo svak for Ludvig også da.... Men synes det er litt artig når alle barna begynner på samme bokstav også! Har tenkt litt på Aurora og Amandus også jeg, men da sier samboeren min at det blir "Amandus dokkemann"[:D], så Ludvig er på 1. plass når det gjelder guttenavn[:-]

Tiril er et kjempe fint jentenavn. Har tenkt Tiril jeg også, siden ingen vi kjenner heter det. Har dessuten tenkt Marthe og Ida. Men Josefine står vel som nr 1 her.

Jeg gleder meg sånn til å få en egen som man kan dulle og stelle med! Alle rundt en er jo med store mager også da!! Har ei venninne somhar termin 2 uker etter det jeg skulle ha hatt,og det føles litt rart å sehenne, og tenkt at det kunne vært meg også! Men jeg kommer vel etter... Ludvig er vel ikke så rask, skal man tenke flåklypa[:)][:D] "Kanke jæ ligga innerst a"[:D]
 
Er enig med deg - morsomt med navn ikke alle har! Koselig at du synes vi har valgt fint navn på vår sønn. Det er rart med disse mannfolka - min er også slik at han tenker på slik som "Amandus dokkemann"...
Det må være utrolig kjedelig å miste..
Skjønner godt at dere ønsker dere en egen nå - det er vel mange rundt dere som har fått eller venter nå. Man blir babysyk av slik..
Ludvig er vel ikke av de kjappeste nei.. He, he.

Vi går nok snart med store mager skal du se. Nå skal jeg legge meg - men vi skrives sikkert i morgen.
 
Ja, er vel rundt 7 vennepar... Men vi kommer når vi kommer!

Natta til deg.. Snart eggløsning jeg nå, så får la kærn hvile litt i dag før
innspurten settes inn[;)]he he[;)]

Nattaklem fra meg[:)]
 
Back
Topp