Pergotime

Håper det er pergo som skal til for dere solhas!
 
Vi er inne i vår 3 pergokur nå, skal gå på de i seks månder til sammen. Så i mai/juni er vi ferdig, da blir det nok starte prossesen på IVF.
 
Jeg begynte rett på dobbel pergo-kur etter det ble fastslått at jeg sjelden eller aldri hadde eggløsning. Så ble jeg gravid på første forsøk men mistet i uke 7. Nå har vi ventet en måned og er i gang med ny kur. Håper det klaffer igjen.
 
Når det gjelder bivirkninger er jeg litt usikker, skulle akkurat til å starte en ny tråd om dette nå, men kan jo bare skrive det her siden det ser ut som det er en gjeng med pergoberter her...
 
Når jeg tok pergo og ble gravid fikk jeg stikkinger i brystene sånn rundt dag 10 dpo.

Nå er jeg på ny pergokur og har samme symptomer... vet ikke om det var pga pergoen eller fordi jeg var gravid så jeg vet ikke om jeg skal tørre å håpe? noen erfaringer?
 
Så fint å høre at det virker.[:)] da får jeg bare vente å se.
Lykke til i svangerskapet![:)]
 
Denne tråden likte jeg, føler at jeg har en del ubesvarte spm , men nå når jeg har lest meg igjennom denne ble jeg litt klokere[:)]
Går selv på min 2. pergo kur, fikk ikke utslag på el forigje mnd, så jeg håper en dobbel kur hjelper litt bedre å at jeg kan få el snart!
Lykke til , til alle dere andre pergo berter også[:D]
 
ORIGINAL: solhas

IKM i dag, men ingen tegn til tr.[:D] Håper ikke ho kommer heller.

 
Så spennende solhas. Har du tatt en test? Vi håper tr har vett på å holde seg unna deg[:D] Lykke til!
 
Tenkte å ta en test til uka, så slipper jeg å teste unødvendig[:D] hvis jeg klarer å vente da.....
 
Ja, den ventingen den ventingen.. Håper tr holder seg unna slik at du kan teste akkuratt når du vil og at testen viser POSITIV!!!!!!!! Masse lykke til Solhas. Ha en super lørdag[:)]
 
Jeg klarte ikke å vente til uka. Tok en negativ test i går[>:][&o] Nå er tr på vei også...[:@]
 
Åå..[&o] Nedtur..[:'(] Men håper neste kur gjer susen då!![:D]
 
Ja det er noe dritt!![:@] Tror vi kommer til å legge det litt på hylla en stund. Har bestilt oss en skikkelig ferie til sommeren. Så får vi begynne pån igjen etter det. Tror vi trenger en pause nå. Det tar på å få den nedturen hver mnd....
 
Lykke til alle sammen, håper det klaffer for dere snart.
 
Fy søren, det var ikke det som skulle skje nå solhas..
GOdt dere har bestilt en fin ferietur som dere kan se frem til og glede dere over. Håper dere klare å ta pause fra prøvingen siden det er det dere ønsker. Jeg synes det er veldig vanskelig, men det er "det som skal til" sier mange.. Så vi krysser fingrene for deg[:)]
 
ORIGINAL: Sarah

Fy søren, det var ikke det som skulle skje nå solhas..
GOdt dere har bestilt en fin ferietur som dere kan se frem til og glede dere over. Håper dere klare å ta pause fra prøvingen siden det er det dere ønsker. Jeg synes det er veldig vanskelig, men det er "det som skal til" sier mange.. Så vi krysser fingrene for deg[:)]
 
Back
Topp