Dere som bruker/har brukt det... Vil dere fortelle litt? Hva er grunnen til at man får det? Hvordan virker det? Og bivirkninger osv? Tar i mot alle erfaringer med takk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som bruker/har brukt det... Vil dere fortelle litt? Hva er grunnen til at man får det? Hvordan virker det? Og bivirkninger osv? Tar i mot alle erfaringer med takk![]()
Det m0 bli skrevet ut på reset. Vet ikke hvor enkelt det er å få det. Jeg har gynekolog time i mars, har tenkt å spør om det.Jeg blir jo fristet til å prøve om det ikke går denne Mnd. Farlig å prøve??
Hvor lenge har dere prøvd? Gynekologer pleier å si at en må helst prøve et år for å få det. Det beste er jo dersom kroppen klarer å få det til selv. Men jeg fikk det etter bare 6 mnd. Så veldig fornøyd med det.Min mann er lege, så resepter er ikke noe problem.Takk for tips Fimle! Jeg skal sjekke det ut
![]()
Hvor lenge har dere prøvd? Ville gitt det tid før jeg vurderte det. EJeg blir jo fristet til å prøve om det ikke går denne Mnd. Farlig å prøve??
Det stemmer det. Det sa gynekolog til meg også, det øker med 10% eller noe.I dag sa gynekologen til søster at sjansen for tvillinger er større på pergo. Noen som kjenner til det?