Pergotime

Hemligheten

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Noen her som har brukt det denne gangen? Hvor mange kurer måtte til for å bli gravid? Enkel eller dobbel?

Jeg brukte 1 dobbel kur for akkurat 1 år siden... den var for å få eggløsning og mensen på rett kjør.. kunne gå opp til 3 mnd mellom hver mens... siden den kuren var jeg så og si helt regelmessig og ble gravid 10-11 mnd senere... :)

Jeg har blitt gravid på pergotime

Jeg sliter med veldig uregelmessige sykluser og med førstemann prøvde vi i ca. 9 måneder før ble oppfordret av fastlegen til å gå til privat gyn. Det gjorde jeg og fikk resept på dobbel pergokur - ble gravid på første forsøk og har i dag en gutt på 2 år.

Denne gangen dro jeg til gyn når vi begynte å prøve og fikk på nytt resept på dobbel pergotime og ble gravid på første forsøk (2 pp, men første pp på pergotime).

Så jeg har med andre ord reagert godt på pergotime og det har klaffet på første forsøk 2 ganger nå

Jeg gikk på pergo, 1 enkel å 2 doble, ble gravid etter en dobbel kur nå :) Hadde mensen å eggløsning av meg selv + veldig stabil syklus, men vi hadde prøvd veldig lenge, så jeg brukte det for å øke sjangsen :)

Idag fikk eg endelig svaret eg har ventet så evig lenge på! Gravid etter 3 dobbelkurer med pergotime :)

Jeg brukte pergotime :-) måtte gjennom 4 enkle kurer og 4 eggløsningssprøyter, og da satt det endelig :D

Back
Topp