Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er et par på 27 og 26 år, i oktober har vi vært gift et år.nuffemor skrev:
vi har prøvd aktivt siden mai 2011, men ingen hell.
hadde en svak strek i februar 2012. men det var ingenting :(
Vi er veldig klare for å få barn, men det viser seg at det er ikke vår tid i det hele tatt.
har vell mistet litt mot for å gjøre alt legen ber meg om å gjøre.
kan jo tilføye det at jeg er lav og rund, legen ba meg om å gå ned noen kilo, har nå gått ned ca 8kilo i tilegg har jeg prøvd CB fertilitets monitor(men denne skjønte jeg ikke en spøyt av).
Hadde EL for ca 11 dager siden, men fikk tante rød på besøk for 2 dager siden. Har gått på pregotime denne runden også, starter på en ny en imorgen. har tatt kuren fler ganger, men uten hell.
vi har prøvd anternativer i tilegg til pregotime, som Bidronning gele, han spiser nøtter OSV.
men min mor og tante fikk mensen selv om de var gravid, de måtte ta blodprøve for hjemmetestene slo ikke ut.
har hatt mye vondt i puppene, akkurat som det klør i "røra" i puppene. jeg er humørsyk, trøtt som kommer plutselig. Dette slet jeg veldig med før jeg fikk mensen.
mensen denne måneden er veldig lys og jeg blør ikke mye, men jevnt.
Forrige periode fikk jeg ikke mensen i det hele tatt, å jeg var skråsikker på at jeg var gravid.
men etter en blodprøve og en dyr tur til gynokologen avkreftet mine gravid drømmer.
Vi prøver alt, stillinger som hjelper soldatene hans til å komme frem, ligger i sengen med bena opp mot veggen i 30 min etter vi har "prøvd".
Er det jeg som er hysterisk eller er det noe mer jeg kan gjøre? veit at tiden og sånn skal klaffe men det er ikke lett når jeg jobber rare tider.
jeg starter å falle mer og mer til assistert befruktning, siden jeg har startet og gi opp.
er det noen sjeler der ute som har tips, råd eller noe som helst å hjelpe oss med siden i alle fall jeg begynner å bli rådvill og hjelpesløs...
//Anette & Thomas//