Pergotime

ønsker4mann

Forelsket i forumet
Dere som har blitt gravide ved hjelp av pergo, hvor mange sykluser tok det før det klaffet? enkel, dobbel eller trippel kur?

Skal snart i gang med min andre syklus med dobbel pergo, spent på om vi vil få det til med pergo. Har det ikke klaffet etter 3 kurer(sammenhengende) så skal jeg over på lavdose Puregon stimulering.

Dytter..

Enkel kur; 1.pausemnd
Dobbelkur; 1. mnd

Tanketrollet skrev:
Enkel kur; 1.pausemnd
Dobbelkur; 1. mnd

Så bra at det klaffet så fort da. :)

Ingen flere som har brukt pergo?

Jeg gikk på de i 7 mnd sammenhengende før det klaffet:S
Den 7 mnd økte vi til dobbelkur og da klaffet det, om det var det som var årsaken eller ikke vet jeg ikke.. Håper bare det ikke tar like lang tid denne gangen..

Det klaffa på første kuren, den var enkel. =) 

Da hadde vi prøvd rett under 2 år. 

Tusso86 skrev:
Jeg gikk på de i 7 mnd sammenhengende før det klaffet:S
Den 7 mnd økte vi til dobbelkur og da klaffet det, om det var det som var årsaken eller ikke vet jeg ikke.. Håper bare det ikke tar like lang tid denne gangen..

Krysser fingrene for at det går kjapt og greit denne gangen. :)

Sinikka skrev:

Håper det går kjapt her og, men klaffet ikke på første kur her da.

Er inne i min 4pp som aktiv prøver, men har ikke brukt prevansjon fra minste jenta ble født i 2009. Har levd etter det som skjer, det skjer og ikke vært spesielt forsiktig. Håper derfor pergo gjør susen iløpet av denne eller neste kur(som blir den siste på Pergo).

Hadde først en enkel og så 9 doble kurer før jeg ble gravid, hadde en pausemnd inni der.
Mista og så ble vi gravide igjen på 3 pp, som var første med enkel pergo.

Ser det er litt varrierende for når det klaffet.
Krysser fingrene for at det klaffer denne eller neste syklus.

Sinikka skrev:

Signerer denne :) Og nestemann klarte vi uten pergo - på svært kort tid ;)

Morellskatten skrev:

Sinikka skrev:

Signerer denne :) Og nestemann klarte vi uten pergo - på svært kort tid ;)

Så bra da. :)

Med datteren min klaffet det første syklus etter lapraskopi. Det var 4 gangen jeg brukte pergo..!

Med lillebror i magen klaffet det på 3 pergokuren, men da tok jeg metformin i tilegg..!
(Uten grunn forsåvidt.. hadde bare lest på nettet at det økte sjansen for klaff, noe det gjorde!)

Ser ut som det er håp for at det kan klaffe for meg og da. :)

Får pergo pga manglende eggløsning(har el selv og fra tid til annen). Gyn ville egentlig at jeg skulle begynne rett på lavdose fsh stimulering med puregon, men pga av faren med å få for mange eggposer(og prøveforbud evt overføring til ivf) og prisen så ville jeg prøve pergo først. Så får tiden vise om det var lurt eller ikke. Blir nå Puregon i september dersom jeg ikke har blitt gravid til da.

Her måtte det til 10 kurer før endelig klaffet, 1 enkel og 9 trippel kurer før det endelig klaffet. 

Back
Topp