Pergotime...

Ja har en del erfaring med det nå ja... hva lurer du på?

For min del har det funket i den grad at jeg har fått tilbake eggløsningen... I allefall den mnd jeg brukte det å fikk målt meg...

Vet om andre her inne som det har klaffet for etter 1 pergokur... Vet og om andre som ikke har fått virkning av det...

Jeg har for min del gått nå siden august annahver mnd. Og jeg er kjempehappy for at jeg faktisk slipper egg igjen...
Hva er galt hos deg? Mangler du egg helt eller skal du bare ta det for å forsterke dine nåværende egg?
Jeg vet ikke, men det kan alikevel ta tid selv med pergo ettersom jeg forstår... Det er ikke alle det fungerer på...

Men en ting du skal tenke på er at du ikke stresser for mye med det uansett... Jeg gjorde det forrige mnd fordi jeg visste at nå hadde jeg egg... og jeg hadde 2 egg den mnd, men det skjedde alikevel ikke noe, men det var vel fordsi jeg hele tida kjente etter og stressa masse med det... Du skal vite at veldig mange av de symptomene man får av graviditet er akkurat de samme som etter pergotimebruk!!! Vær obs!!!

Lykke til!! Håper det klaffer for dere med en gang!!!

ingen feil på hverken meg eller kjæresten, men det er for å forsterke egga bare. Blir spennende å se om det hjelper.

Back
Topp