pergotime start i morgo..

x1x*isa*

Forelsket i forumet
kjempe spennende! [:)] krysser fingrene no!

OG KRYSSER FINGRENE FOR ALLE HER INNE[:D]

hehe jo det står så i pakkningsvedlegget ja..[;)]

ønsker deg lykke til jeg[:D]

takk takk[:D]

Blir det for mye for deg med tvillinger (eller flere) må du bare komme til Bergen!!..
jeg stiller gjerne opp som dagmamma for trillingene eller firlingene dine, jeg!!![:D][:D][:D]

Ville bare ønske deg lykke til!
Og krysser fingrene for at du ikke merker noe særlig til bivirkningene[:'(][:'(][:'(]
Har gått på pergotime siden april, og jeg ble SKIKKELIG dårlig første gangen[:'(] Tror ikke jeg var så lett å leve med for å si det sånn...[:)]
Men kan trøste deg med at jeg kun var dårlig den ene gangen. Etterpå har det gått kjempegreit.
Nå venter jeg på å få tilbake mensen etter en ma, sånn at jeg kan begynne på en ny kur igjen... Så er bitte litt misunnelig på deg nå...[:)][:)]

Mange lykke-til-klemmer

Joda større sjanse for det ja... Når jeg sjekket det i begynnelsen av denne syklusen, men innvendig ul så fikk jeg beskjed om at jeg hadde to egg... Så det er fullt mulig ja...

Hva er pergotime?

Visst jeg har forstått det riktig så er pergotime en hormonkur som gjør slik at man får eggløsning? Men så er ikke jeg helt på nett jeg da[8D]

ok

Lindaen, kjente du festesmerter?

Har sånne "stikkinger" "kramper" i magen(livmorområdet). [:-] Hadde el for 7-8 dager siden. Kjenner det ekstremt nå når jeg sitter helt i ro. Er sikkert ingenting. hehe. Blir veldig obs på alt i disse dager!!! :)

noken som sa at eggløysinga skjer fortere enn vanlig med pergotime..noken som veit?

eg har eggløysing, med det som skjedde, meiner gyn. er at egget blir befruktet, men det lager seg ei cyste rundt så det ikkje får vandre vidare til livmora, og så etter ei stund så sprekker cysta..

er det større mulighet får å få tvillinger sida eg i utgangspunktet har eggløysing?

ORIGINAL: rosenjenta

ok

Lindaen, kjente du festesmerter?

Har sånne "stikkinger" "kramper" i magen(livmorområdet). [:-] Hadde el for 7-8 dager siden. Kjenner det ekstremt nå når jeg sitter helt i ro. Er sikkert ingenting. hehe. Blir veldig obs på alt i disse dager!!! :)

Jeg har ikke tatt pergo altså.. Jeg kjente ingenting, men så var ikke jeg prøver heller.. Ble gravid på pilla å hadde ingen planer om barn heller.. Så det var ikke i tankene mine!

LYKKE TIL IZA!!!!
I WISH YOU THE BEST.....STÅ PÅ JENTA!!!!!! KLEM

takk sarah[:)]

kor i akershus er du frå? kan eg spørre?

Pergotime gjør at du produserer flere egg og det gjør at det skal bli lettere o bli gravid.Lykke til

Back
Topp