Pergotime - noen som har samme erfaring?

bethy

Andre møte med forumet
Noen som vet om pergotime kan forskyve/forsyrre den naturlige syklusen? Har hatt jevn syklus (28-29 dager) og eggløsning, men måtte få litt hjelp med pergo. Litt gammel jeg skjønner dere[:)] Pergo fra dag 4 - som var 23 juni. Responderte bra på. Innvendig UL dag 13.......3 fine eggposer og flotte slimhinner iflg. legen[:)] Sa takk til legen for det fine komplementet....hehe. Skulle hatt TR 18 juli men den er ikke kommet ennå. Testet neg. med CB-digital i dag. Er "litt" frustrert akkurat nå[&:]

Bethy

kan desverre ikke hjelpe deg. da eg brukte pergo brukte eg også primolute for å få mens.......

ORIGINAL: VilSåGjerne

kan desverre ikke hjelpe deg. da eg brukte pergo brukte eg også primolute for å få mens.......

Signerer denne.

Men hadde jeg vært deg så ville jeg prøvd å teste igjen om et par dager...

ORIGINAL: VilSåGjerne

Samma her. Ta ein ny test dersom tr ikkje er kommet om nåken dagar.

Tror jeg har lest at noen kan få forsinket el med pergo, siste tablett var på dag 9 i syklusen din så var det et hvist antall etter der at mensen normalt kom, det kan ha vært el rundt dag 15-17 kanskje, litt usikker for jeg huskr ikke hvordan det var med antall dager etter siste tablet. Men for meg så fik jeg el på egenhånd på dag 11, så det var nesten så det ble bom med min eneste inseminasjon, tok el sprøyta med en dag på dag 10 da jeg hadde ul med beskjed at her må vi jobbe raskt, så det ble inseminasjon dagen etter på dag 11. Dette kunne ikke legen utsette lenger, som han sa det var nok ikke nødvendig med el sprøyta, emn det er litt næring i den også. Så jeg var nok litt imot strømmen da.

Alle gangene jeg brukte Pergotime fikk jeg lengre syklus - hendte flere ganger jeg ikke hadde el før på dag 20-22 og syklus på nærmere 40 dager[:'(]

Takk for alle svar[:)] 
Nå har jeg surfet på nettet i flere timer for å bli klokere[&:] Ser ut til at det er mange forskjellige erfaringer med pergo.....alt fra ingen påvirkning på tidligere syklus til helt forskrudde sykluser. Så jeg får vel be smøre meg med tålmodighet[:)] 

Har funnet ut at jeg ikke liker CB-digital..........ble litt provosert når det stod "ikke gravid"[:'(].........hehe. Kryss, streker eller ikke streker er mye lettere å forholde seg til

Tror ikke jeg er helt i "water" i dag                   

Back
Topp