Pergoprøvere

x1xPastella

Forumet er livet
Hadde vært morsomt å se hvor mange som går på det å blir gravid:

Pastella/25/Prøvd i ca 2 år/5 mnd med pergobehandling/Pillefri mnd denne mnd

Fler?

jeg er 35 år. prøvd i 3 år. har gått på pergo og ble gravid med tvillinger. men mistet dem i uke 11. har prøvd igjen i des men ingen ting. skal prøve på igjen neste mens som ventes den 22/24 jan.

Jeg er 23 år, har prøvd i 2 1/2. Gått på pergo hver mnd siden april, dobbel dose. Ble gravid i september, men hadde en ma.
Var hos legen i okt/nov. Hadde da nok piller igjen til en periode til, så da syntes ikke legen det var noe vits i å skrive ut flere med det første, han regna med jeg ville bli gravid igjen første pp etter ma'en. De sier jo det er lettere å bli gravid rett etter en ma... Har ikm på søndag, så får håpe han har rett...

jeg hadde en ma i sep. og er på min andre pp. har ikke blit gravid enda. legen sa også at jeg vill blir gravid fort etter en ma. men nei... lykke til til deg.

ORIGINAL: Tvilling82

Jeg er 23 år, har prøvd i 2 1/2. Gått på pergo hver mnd siden april, dobbel dose. Ble gravid i september, men hadde en ma.
Var hos legen i okt/nov. Hadde da nok piller igjen til en periode til, så da syntes ikke legen det var noe vits i å skrive ut flere med det første, han regna med jeg ville bli gravid igjen første pp etter ma'en. De sier jo det er lettere å bli gravid rett etter en ma... Har ikm på søndag, så får håpe han har rett...

Går du virkelig på pergo hver mnd? Jeg har dobbel dose annahver mnd!!! Får ikke lov å ta de hver mnd fordi det er så belastning på eggstokkene...

Jeg er blitt gravid med pergotime to ganger, men mistet i uke fem første gangen. Begynte på pergo i mars 2005 og ble gravid måneden etter. Har gått på pergo hver måned siden (unntatt september, vi hadde pause) og ble gravid i oktober.

Begynte på pergo for første gang nå i desember. hadde eggløsning rundt nyttårsaften. Blir spennende dette her. Lykke til jenter. La det bli et godt år for oss nå...[:)]

Gikk på Pergo i fem dager i Desember, Venter mensen på søndag... Spennende om dethar virket! Lykke til allesammen.

Hei Pastella!
Ja, har gått på dobbel dose hele tiden, bortsett fra den første gangen.
Har ikke hørt noe om at det kan være farlig... Håper ikke det...

Back
Topp