Pergomirakelet vårt vokser og gror

Gratulerer så mye med spire og dagbok!!

Jeg er også endel kvalm, men jeg har funnet ut at saltstenger og gullsprø (tykke flatbrød) er godt å gomle på. Skal prøve litt lakris jeg og [:)] Unner deg lang ferie jeg, jobber i barnehage selv og skal ha tre uker i sommer og en til høsten. Begynner å bli greit ferieklar nå når det er to uker igjen.  Stortrives som ped.leder, men hvert år på den tiden her skulle jeg gjerne vært lærer....[:D]

Hehe, ja det er jeg enig i! Må være greit å være lærer fra juni - august[;)][;)] men angrer ikke i det hele tatt at jeg jobber i bhg i stedet for på skole! Jeg ELSKER de søte 1,2,3 åringene mine[:D] tror ikke det kan finnes noe mer givende jobb enn det!!! Jeg er faktisk ikke kvalm lenger - iallfall ikke idag.... Litt rart - føler det kommer og går litt. i dag er jeg ikke kvalm i det hele tatt mens igår da vi satt og spiste fiskegrateng i bhg måtte jeg løpe på badet og kaste opp.. hele middagen kom opp igjen[:'(][:'(] måtte lyve og si at jeg bare måtte ta en telefon[;)] for har ikke lyst til å si noe enda!!! er det stor eller liten avdeling du jobber på da Bebymario??

JIPPI!!! UL i dag[:D][:D] reiser om 20 min!!!! Og så fikk jeg brev i posten på lørdag: ordinør ul 28. august[:D][:D] det er ikke såååå lenge til[:D][:D]

Og her er lille skatten vår[:D][:D][:D]:

Lenge siden jeg har skrevet her nå - men har i grunnen ikke så mye å si[;)] jeg ahr for tiden ferie og benytter den tiden på å rydde ut av roterommet vårt som skal bli til barnerom[:D][:D] kjedelig med så mye rot men gøy å tenke på hvordan det skal bli der[:D]

ellers så er nyheten vår ganske så offisiel i bygda - tror jeg iallfall. min kjære mann hadde sagt til sin sjef at han skulle på ul mandagen i svangerskapsuke 10 - men ikke sagt at han ikke skulle si noe.. så da hadde maaange i firmaet hans fått vite det + noen naboer her som jobbet sammen med dem.. [;)] men litt herlig å ikke gå å skjule mirakelet vårt[:D]

ha en fortsatt flott ferie til dere som har det og ellers ei flott uke til de som jobber[8D][8D]

gratulerer med dagbok... og spiren som nå er blitt et foster [:)]

ORIGINAL: Amaryllis

måtte lyve og si at jeg bare måtte ta en telefon[;)] for har ikke lyst til å si noe enda!!! er det stor eller liten avdeling du jobber på da Bebymario??

Litt treg med å svare gitt [8D] Jeg jobber på en 3-6 avdeling jeg, trives godt med det [:)] Har vært dårlig siden juni og formen begynner å hjelpe litt nå men har en aktiv sm hvor jeg prøver å jobbe 60%. Etter en uke nå så kjenner jeg at jeg er greit sliten etter 4,5 t på jobb [&:] Skal ha en samtale med styrer på mandag ang sm som varer i tre uker til, hun er villig til å tilrettelegge for meg da vi mangler styrerassistent for tiden. Jeg synes det hadde vært godt med noen kontoroppgaver fremover for formen er ikke helt på topp... Blir spennende å se hvordan det blir [:)] Er lei av å være dårlig form og føle at jeg ikke strekker til..

Back
Topp