Pergogjengen!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Vi kan jo nesten flytte oss inn her nå... ;o)

Åssen går det med dere???

her har jeg hatt litt rar murring i magen i et par dager, men tør ikke tro det er noe... Sikkert bare tanta som er på vei...

Prøvde å ringe gyn i dag, men der fikk jeg bare ei dame som ikke skjønte en dritt og som IKKE kunne gi meg blodprøvesvaret mitttt... takk

Men det var kos på Tromsø-treffet i dag da...

ORIGINAL: sba

Ikke meg....[:'(] har ikke prøvd lenge nok

har du fått pergo så har du vel prøvd ganske lenge???

jeg har og murringer i magen, akkurat som mensenmurring, var faktisk ganske ille igår, men det kommer og går...   Tør ikke håpe på noe jeg heller.... Får bare vente å se, tar nok en test på mandag, selv om det kanskje er litt tidlig..

jeg har også hatt en merkelig murring i magen de siste tre dagene nå! tør ikke tro det er noe,men tanken vil jo ikke  helt slippe taket...![8|]  håper jo selvsagt at TR holder seg borte,men om hun kommer allikevel ,håper jeg at hun kommer om ei uke. på ikm dagen! så får jeg begynt på min første pergo-runde! tipper at jeg blir sikkert enda mer skrullete når ikm-dagen nærmer seg da!!! [:D]  har også hatt en sinnsyk kvalme de siste tre dagene,men tror det er pga vitaminer. noen som vet om man kan bli dårlig av for mye b-vitaminer,folat eller sink? jeg tar jo sånn at det ikke er for mye,men hvem vet? [:)]

auu det stikker i puppen min....  og de er ømme både på vorta og inni nå...  og jeg er et kvisetryne, og det murrer i magen av og til... Kommer PMS nå eller??? litt tidlig det vel, venter ikke tanta før på torsdag

kjedelig å se ut som et pizzatryne ialefall [:'(]   Noen ganger får jeg følelsen av at noe har skjedd, magefølelsen sier meg det. Men fornuften sier nei... hehe... Så er bare å vente å se... kan ikke huske jeg har vært sånn i puppa før iallefall, men ting kan endre seg med pergo.... TÅLMODIGHET!!!!

Du er velkommen du...

Lykke til med pergoen

Hei!
Hadde ikm i går, ingen tante enda...
Vært mye kvalm i det siste (ikke sånn at jeg må spy, men nesten), trøtt hele tiden, og fryser stadig...
Men har bestemt meg for å ikke teste før i morra. Nå har jeg forsåvidt ikke noe valg heller siden jeg ikke har noen tester hjemme og mannen har bilen på jobb...
Så har jo et lite håp nå da...

Hei Pastella..Ser du er her enda..Krysser fingrene for at det klaffer snart...."masse klemmer"

Takk hes!!!

Håper å snart at det klaffer, men trenger noe mer medisiner tenker jeg... er jo en del mer hormoner her enn det som burde være...

Åssen går det med deg?

ORIGINAL: Pastella

Takk hes!!!

Håper å snart at det klaffer, men trenger noe mer medisiner tenker jeg... er jo en del mer hormoner her enn det som burde være...

Åssen går det med deg?

Det går bare fint med meg :) Skal ha barnedåp imorgen..Tiden flyr så sinnsykt..

Hadde jo håpet dere andre skulle få 2 blå snart..Er innom å sniker litt innimellom...Helt unødvendig av storken å gå seg vill på den måten..;)

Back
Topp