Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aline
Jeg har ikke EL av meg selv, og 3 doble pergokurer klarte heller ikke å få fart på sakene...
Total utbytting av kosthold og daglig trening i 2 mnd derimot, så ble jeg spontant gravid måneden før ivf oppstart... Hadde før dette månedlig UL for å se om noen egg var på vei... uten hell...
(Skal nevnes at jeg har PCOS, da...)
Ikke mening å skuffe deg!! Ble gravid, da... Bare litt senere...[:D]
ORIGINAL: Cathy1
Jeg har ikke EL av meg selv, og 3 doble pergokurer klarte heller ikke å få fart på sakene...
Total utbytting av kosthold og daglig trening i 2 mnd derimot, så ble jeg spontant gravid måneden før ivf oppstart... Hadde før dette månedlig UL for å se om noen egg var på vei... uten hell...
(Skal nevnes at jeg har PCOS, da...)
Ikke mening å skuffe deg!! Ble gravid, da... Bare litt senere...[:D]
hehe... okei.. neida , vi har god tid... hehe...
kosthold og trening... hva gjorde du "feil" da ? hehe.. viss du vil svare... hehe
Gjorde egentlig ikke så mye feil.. Spiste sikkert ikke så sunt, og trente ikke så mye at det gjorde noe.. Har aldri hatt noe problem med vekta, så det slo meg ikke at riktig kosthold og trening kunne hjelpe noe særlig...
I og med at jeg har PCOS har man sjelden EL, og det er jo ikke bevist at det var dette som gjorde utslaget, men synes det er merkelig at - etter 2,5 år - jeg plutselig klarte å lage et egg på egenhånd.. Hadde som sagt blitt fulgt opp av gyn hver måned for å se om det var noe egg på vei... og jeg hadde også 3 pergokurer uten noe utslag...
Gikk over til å trene hver dag før frokost, spise sunt, regelmessig... osv osv... og 2 mnd inn i "den nye levestilen", fant gyn et egg... fikk otrivelle eggløsnings sprøyte, og nå skal jeg endelig bli mamma!! [:D]