Pergo...

bka

Flørter med forumet
Hei!

Jeg har et spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med!!!
Min mann og jeg vil gjerne ha barn. Jeg var gravid i vår, men mistet i uke 11 i juni. Vi prøver så godt vi kan å få det til å klaffe igjen, men jeg kjenner bare en frykt for at det ikke skal skje. Jeg er 34 år gammel og dette er mitt første barn (vi har vært gift i litt over 1 år) Snakket med jordmor, og hun sa at jeg kunne snakke med legen ang. Pergo. Det kunne vist hjelpe til med å modne egga? Og jeg ville ha flere egg. Er det noen der ute som kan fortelle meg hvilken erfaring de har med Pergo? Det hadde vært kjempefint.

Rart hvordan lysten til å få barn kan være så stor...

TUUUUUsen takk for hjelp!

Bka[:)]

Jeg vil bare ønske dere lykke til,jeg [:)]

Ønsker dere masse lykke til[:)]

Ville bare ønske deg lykke til jeg også.

Også et tips. Ta Wild Yam kosttilskudd. Det har noe i seg som minner progestron. Altså kan det hjelpe til få fart på sakene. Jeg kjøpte det i dag 170 kr for hundre tabletter.

Søk på pergotime her inne på sida så skal du finne mange gode svar.. Lykke til[:D]

Knøttet79; Den var ny!! [:D] Hvor fikk du kjøpt det? Andre som har brukt det? Aldri hørt om Wild Yam...[;)] Fortell...[:)]

Du får kjøpt Wild Yam i helsekost-butikker. Der har de også en progrestron-krem som damen anbefalte til meg. jeg fant ut at jeg skulle prløve de tingene hvis det tok litt tid å bli gravid. I tillegg anbefalte de meg å ta bi-dronningkapsler. Det er visst bra for fruktbarheten!

Lykke til med prøvinga Trine85!

Klem, M

Tusen takk,monicabebe! [:D]
Da blir det i sunnkost butikker og slikt el? Er det vitaminer dette her eller? Er liksom blitt så mye å putte i munnen i det siste etter alle disse rådene,så begynner jo nesten å bli litt bekymret for den lille kroppen min! [:D]

Lykke til du også,vennen!!

Klem,T!

Back
Topp