Perfekte meg....

MICAmor

Forumet er livet
VIP
Hehe,var på kontroll på fredag den 13.. Og var vel litt smånervøs,siden jeg har gått "litt" opp i vekt[:)] Jeg har også problemer med stoffskiftet,og er veeeldig glad i kaker.En dårlig kombinasjon.
Vel,etter blodprøver,blodtrykk,vekt og målinger av mage ,får jeg beskjed om at :JEG ER PERFEKT!-18 kg opp var ingen ting,og jeg skulle bare slappe av og spise videre...
Kommer til å fly høyt på den "perfekt" uttalelsen!-Lenge[:D]
Legen min er nemlig en ganske så streng herre på over 60 år,som er kjent for å være veldig ærlig med sine pasienter,på godt og vondt.
JUUUHUUU----jeg er (foreløbig ) PERFEKT!!!!!

Så bra da Micamor.. Spis kaker og propp deg mett :)

Hehe... Legen min mente også at jeg ikke var særlig stor til å ha kommet så pass langt, så da bare fortsetter jeg med å proppe i meg Stratos til den store gullmedaljen. Har akkurat bakt skoleboller, så jeg skal ikke klage på sulten hvertfall!!

Så fint! [:)] Legesekretæren eller hva hun nå er) som veide meg sa "Oi, 9 kg er jo nesten et helt svangerskap det!" når jeg fikk bakoversveis over å ha gått opp 9 kg i uke 24... Jeg ble superlei meg og fikk helt hetta, men har roet meg nå og funnet ut at 9 kg ikke er noe ;-) Legen min var veldig uenig i henne (når jeg sladert...hihi) og sa alt var heeeeeeeelt normalt. Nå er jeg i uke 29 ig har sikkert gått opp mye mer. Tror imidlertid mange opplever å gå opp mest mellom 18-24 uke også stabiliserer det seg mer etter det.
Folk skal liksom mene så mye om vekt, størrelse på mage og sånt. Det kan bli vel slitsomt......

heldi dere som får skryt..blir kjæftet på av legen fordi jeg ikke har lagt på meg noen ting..har gått ned litt...men ikke alle trenger å legge på seg..ungen er stor og fin så da kan legen bare klappe igjen[:@]
tror ikke min lege er helt på nett..hehe

Back
Topp