Perfekt timing!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
I dag begynte permisjonen, og i dag kom vedtaket fra nav i postkassen. Juhu, da slapp man bruke hundre år på å ringe de. :D

Og så kom de nye lyktene til bilen min på døra nå nettopp, så nå blir det snart lys igjen! :D

BVforum via HTC

Så bra:-):-):-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så bra :-) her ringte de faktisk fra NAV ang søknaden, var noe jeg hadde glemt og skrive på. Hadde aldri ventet en tlf fra de..... Bruker som regel ikke få beskjed når noe mangler eller er feil ;-)

Så bra :-) her ringte de faktisk fra NAV ang søknaden, var noe jeg hadde glemt og skrive på. Hadde aldri ventet en tlf fra de..... Bruker som regel ikke få beskjed når noe mangler eller er feil ;-)
Det er min erfaring også, så det var jo utrolig bra gjort av dem:-)

Så bra da :) Var spent da jeg kikka ned i postkassa i dag jeg å, begynte jo permisjon før helga... Men ikke noe svar enda... hm... fort går det i allefall ikke her nei...

Weee så bra :) Jeg begynner ikke før om 4 uker :-/ Men fikk vedtaket i dag jeg også: Innvilget ;)

Jeg har ikke fått vedtaket enda, men stresser ikke siden jeg får penger fra jobb:-)

Fikk derimot rimipakken i dag, så mannen skal få hente den i morgen tenker jeg:-)

Jeg har ikke fått vedtaket enda, men stresser ikke siden jeg får penger fra jobb:)

Fikk derimot rimipakken i dag, så mannen skal få hente den i morgen tenker jeg:)

Er det lenge siden du bestilte rimipakken? bestilte den for evigheter siden, men ikke sett noe til den enda....

Er det lenge siden du bestilte rimipakken? bestilte den for evigheter siden, men ikke sett noe til den enda....
Den sendes ut i forhold til når man har termin, ikke når man bestilte, så du kan nok forvente å få den rundt uke 38:-)

Den sendes ut i forhold til når man har termin, ikke når man bestilte, så du kan nok forvente å få den rundt uke 38:)

Toppers :) Prøvde å se om jeg fant noe info om når de sendte ut, men fant liksom ingenting, så hadde liksom gitt opp... Men da vet jeg det :) Uke 38 i mårra, så da kommer den vel snart :)

Back
Topp