Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Phoebee
Er deprimert.. Nesten skummelt å si d public her, men føler at jeg må si d til noe.
Våknet i dag etter nok en gråtekveld i går og i morrest.. Har alt jeg trenger, en utrolig fin mann, (ble gift i høst) , en nydelig datter, en jobb, et hus... Men hater jobben min...syns vi bor altfor langt unna folk.. og av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å være intim.. d har pågått en stund..og går i bølgedaler. Og alltid er det meg d er noe med..og d er sant..
Men vet jo at d går i bølgedaler, men likevel virker livet tomt... vet ikke.. Er gravid også..og har gledet meg til å bli gravid og når d skjer så kom det litt dårlig timet..var på ferie..så tålte ingen mat og spydde i ett sett.. når jeg komme rhjem fortsetter jeg å være dårlig..da d endelig gav seg.. så blir jeg forkjølt og nå biohulebetennelse.. Mannen min har vært mye ute å reist i d siste, men han prøver hardt når han komme rhjem å gjøre ting koseli..
Men jeg klarer ikke å være glad..selvfølgleig innimellom utad..men føler at gnisten er borte..
og vet ikke hva jeg skal gjøre m d.. noen råd`?