perfekt liv

Chips

Elsker forumet
fler som meg?deprimert siden før jul pga bf.som har laga endel prob..lei lei....flere som meg????

Ja, du er ikke alene!!!!!!

Livet går jo opp og ned hos de fleste[;)]

Du er nok ikke aleine snuppa....
Vi sliter litt her i forholde om dagen så en føler seg ganske så langt nede og konstant trøtt.... Få håpe det blir bedre både for deg og meg[;)]

Er deprimert.. Nesten skummelt å si d public her, men føler at jeg må si d til noe.
Våknet i dag etter nok en gråtekveld i går og i morrest.. Har alt jeg trenger, en utrolig fin mann, (ble gift i høst) , en nydelig datter, en jobb, et hus... Men hater jobben min...syns vi bor altfor langt unna folk.. og av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å være intim.. d har pågått en stund..og går i bølgedaler. Og alltid er det meg d er noe med..og d er sant..
Men vet jo at d går i bølgedaler, men likevel virker livet tomt... vet ikke.. Er gravid også..og har gledet meg til å bli gravid og når d skjer så kom det litt dårlig timet..var på ferie..så tålte ingen mat og spydde i ett sett.. når jeg komme rhjem fortsetter jeg å være dårlig..da d endelig gav seg.. så blir jeg forkjølt og nå biohulebetennelse.. Mannen min har vært mye ute å reist i d siste, men han prøver hardt når han komme rhjem å gjøre ting koseli..
Men jeg klarer ikke å være glad..selvfølgleig innimellom utad..men føler at gnisten er borte..
og vet ikke hva jeg skal gjøre m d.. noen råd`?

ORIGINAL: Phoebee

Er deprimert.. Nesten skummelt å si d public her, men føler at jeg må si d til noe.
Våknet i dag etter nok en gråtekveld i går og i morrest.. Har alt jeg trenger, en utrolig fin mann, (ble gift i høst) , en nydelig datter, en jobb, et hus... Men hater jobben min...syns vi bor altfor langt unna folk.. og av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å være intim.. d har pågått en stund..og går i bølgedaler. Og alltid er det meg d er noe med..og d er sant..
Men vet jo at d går i bølgedaler, men likevel virker livet tomt... vet ikke.. Er gravid også..og har gledet meg til å bli gravid og når d skjer så kom det litt dårlig timet..var på ferie..så tålte ingen mat og spydde i ett sett.. når jeg komme rhjem fortsetter jeg å være dårlig..da d endelig gav seg.. så blir jeg forkjølt og nå biohulebetennelse.. Mannen min har vært mye ute å reist i d siste, men han prøver hardt når han komme rhjem å gjøre ting koseli..
Men jeg klarer ikke å være glad..selvfølgleig innimellom utad..men føler at gnisten er borte..
og vet ikke hva jeg skal gjøre m d.. noen råd`?

Mannen min er deprimert, og det begynte vel med fødselen av vår lille. Frykten for å være en dårlig far og sånn er/var hans problem, og det ble for mye for ham i tiden etter fødselen. I tillegg var det ny jobb, og etterhvert ble det problemer med sjefen (d****sekk)[:@]. Så det ble på toppen av fødselsdep. Han gikk til legen, og etter en stund fikk han medisiner og behandling. Cipralex og terapi, altså.

Nå burde vel du også gå til legen. Hvis du mener at du er deprimert, gå til legen og fortell om problemene dine. Depresjon er en sykdom, ikke noe tøv. Akkurat som lungebetennelse, brukne ben og slikt. Depresjon går over fortere hvis du får hjelp.

Ta med mannen din om du vil, han kan fortelle hva han ser, og sammen kan dere hjelpe hverandre gjennom dette, ikke bare depresjonen, men kanskje også intimitetsproblemet.

Ring og få time med en gang [;)] Ikke vent! Når det gjelder jobb, kan du kanskje få svangerskaps-sykmelding, og det burde du vel egentlig få, slik du beskriver situasjonen. Det går nok bra, skal du se.

Lykke til, klem

Back
Topp