perfekt lørdagskveld..

huzky

Gift med forumet
.. har sendt sambo ut på grillfest, mens jeg har satt på grey´s anatomy på dvd, og foran meg ligger gigastor pose dundersalt, potetgull og cola.. mmmm!!! :)

Hørtes ikke dumt ut. Kos deg

Ikke dumt! :) Jeg koser meg med nyeste varg veum: dødens drabanter <3 Og masse godis!! <3
Guttungen vil ikke sove, så han har akkurat ligget i armkroken å kost! Åh, mammahjertet mitt smelter!

FrustrertFrøken skrev:
Ikke dumt! :) Jeg koser meg med nyeste varg veum: dødens drabanter <3 Og masse godis!! <3
Guttungen vil ikke sove, så han har akkurat ligget i armkroken å kost! Åh, mammahjertet mitt smelter!

Ha filmen komme ut på dvd ?? Denj fekk e å løst å sjå no..

Både Greys Anatomy og den siste Varg Veum hørtes ut som noe jeg skulle sett på nå.. ser en halvdårlig komedie på Canal +... Meeen, har snop jeg også, selv om det ikke blir i magen så lenge om gangen. Kos dere jenter

des09feb12 skrev:

FrustrertFrøken skrev:

Ha filmen komme ut på dvd ?? Denj fekk e å løst å sjå no..

Neei, tror ikke det :) Sambo har lasta den ned :D

Høres ut som en helrig lørdagskveld.
Her har æi også sendt mannen ut på byen, og æi kose mæi med jentefilm (som æi har sotte å sippa til store deler av filmen) snop og brus:) Herlig med rolige kvelder.

Jeg har sittet en stund nå å grått fordi jeg så Heath Ledger på en film, å så kom jeg på at han var død :( Sambo måtte trøste meg!

Back
Topp