Perfect home selger

Pretty Bird

Forumet er livet
Er det noen her som er sånn perfect home-selger /konsulent (vet ikke ka de kalles..)

Men kordan går man frem hvis man vil bli sånn som selge PF-varer?
E der slik at man må selv kjøpe en del ting for å stille ut først ?
Koster d mye??

ORIGINAL: Pretty Bird

Er det noen her som er sånn perfect home-selger /konsulent (vet ikke ka de kalles..)

Koster d mye??

Du bare ringer de så går det sin gang. Du får tilsendt en pakke og etter hvert som du selger så så mye så får du beholde tingene. Hadde selv lyst til å bli selger der, men de sa at en må regne med å bruke minst 1 kveld i uka på dette og det har ikke jeg tid til iallefall. Virker veldig gøy da[:)]

Du kan bare gå inn på siden deres og melde deg der. Du må kjøpe en start pakke for å komme i gang, og jeg mener at forhandleren kjøper tingene for halv pris. Tingene er jo litt dyre, men er jo veldig flotte da[:)]
http://www.perfecthome.no/

ORIGINAL: leonorasmamma

ORIGINAL: Pretty Bird

Koster d mye??

Du bare ringer de så går det sin gang. Du får tilsendt en pakke og etter hvert som du selger så så mye så får du beholde tingene. Hadde selv lyst til å bli selger der, men de sa at en må regne med å bruke minst 1 kveld i uka på dette og det har ikke jeg tid til iallefall. Virker veldig gøy da[:)]

Kan de "bestemme " kor ofte du må ha party?
Her i byen går d nok ikke an å ha 1 party i uka..trur æ..

Back
Topp