Perfect home forhandler

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Noen som er det? erfaringer?

send meg pm hvis du vil ha nr til ei venninne av meg. hu har vært i ein del år nå, kan trygt sei hu e erfaren:)

Lurte bare egentlig på hvor mye man tjener og sånn. Tror ikke jeg tør å ringe vennina di altså [X(]

Skjønningene (var det ikke det hun kaller seg?) har akkurat blitt det [:)]

Selv er jeg Me&I forhandler, og kan absolutt anbefale det om du vil starte med homeparty! =) www.meandi.no

Dytt [:)]

Jeg er!
Kommer jo an på hvor mye du selger og hvor ofte du har party selvsagt[;)]

ORIGINAL: Tvilling82

Jeg er!
Kommer jo an på hvor mye du selger og hvor ofte du har party selvsagt[;)]

Ja det er jo en selvfølge.. Men får man betalt i penger, feks 5% av det man selger, eller er det sånn at man heller får rabatter på perfect home sine produkter?

ORIGINAL: **Lillamumi**

Jeg er forhandler[:)][:)]

Du har et party og si at du har et salg på 6000 kr Du får da 21% rabatt på det du solgt..

Du får da en faktura med en sum som da er 21% mindre og det som er til overs går rett inn på kontoen din[:)][:)]

Har du mange partyer så kan du fint få 1000 kr i lomma pr party.

Jeg klarte kravene på 7 partyer som du får 15 uker på deg å klare.

Bare send meg en pm[:)][:)]  Kan godt verve deg[:)][:)]

Sendte en forespørsel på siden demmes, regner med de kontakter meg.. Men du kan gjerne sende meg litt info på PM, evt verve meg hvis det ikke er 'for sent'.. [;)]

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: [Malin]

Skjønningene (var det ikke det hun kaller seg?) har akkurat blitt det [:)]

Selv er jeg Me&I forhandler, og kan absolutt anbefale det om du vil starte med homeparty! =) www.meandi.no

åssen går det egentlig? ser litt moro ut, utrolig stilige klær... men "Litt" dyrt![:-]

Det har blitt en kjempesuksess!!! Koster litt og komme i gang, mn man kan tjene mye penger på det! På 4 homeparties i august solgte jeg for 25000!

Klærne er av god kvalitet, og ikke minst superfine! Og jeg har kunder som handler gang etter gang..:) Gutten min bruker Me&I klær nesten daglig, og jeg er storfornøyd selv både med kvalitet og at de holder etter ørten vask!:)

ORIGINAL: **Lillamumi**

Jeg er forhandler[:)][:)]

Du har et party og si at du har et salg på 6000 kr Du får da 21% rabatt på det du solgt..

Du får da en faktura med en sum som da er 21% mindre og det som er til overs går rett inn på kontoen din[:)][:)]

Har du mange partyer så kan du fint få 1000 kr i lomma pr party.

Jeg klarte kravene på 7 partyer som du får 15 uker på deg å klare.

Bare send meg en pm[:)][:)]  Kan godt verve deg[:)][:)]

Men så bør en vel kjøpe inn en del varer som en har til party..? Er det noe en kan kjøpe som en slags pakke f.eks..?
Det er jo viktig å ha produktene på utstilling, så kundene vet hva de kan kjøpe[:)] Er ikke det samme med bare en katalog f.eks..

Hva er de kravene du snakket om, som en må klare på 15 uker..? [:)]

Back
Topp