pera!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Littegrande nysgjerrig... eg trur ikkje eg egentlig har fått med meg at du er her inne, og ser at du ikkje har så mange innlegg heller :P kan du ikkje fortelle litt om deg sjøl??;D *nysgjerrigper* :D

[:)][:)][:)]

opp med seg[:)]

ORIGINAL: Trone

Er vi så skremmende?? [:D]

sikkert fordi dåke andre har klaga sånn på nav!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: Trone

Er vi så skremmende?? [:D]

sikkert fordi dåke andre har klaga sånn på nav!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

dytt[:D]

sorc: når jeg ser denne tråden så får jeg så lyst på den bære isen [:D]
også må jeg si at det er sååååå fint når du sier(skriver) pera [:)] jeg hører det i hodet... hehe.. du har så fin dialekt [:)]
jeg sier pære liksom.. MYE finere med pera [:)]

hahahhaha;D;DD eg seier pære ;D kan hende eg hadde hatt a-ending på pære dersom eg ikkje hadde flytta frå Solund:P

men du er no supersøt du;D

eg har forresten skarre-R også!!

hehe, ååååå jeg som var sikker på at du sa pera [:D]
men du har fin dialekt da :) det vet jeg jo [:)] fint du kan skrive på dialekt :)
hadde IKKE tatt seg ut om jeg skulle gjort det [:D] (er fra trondheim) [:D]

Skarre R e fiiiiiiiint [:)]

eg er vant med trondheims dialekt ;D er good venn med ein familie som opprinnelig er frå trondheim:) så eg føler meg ganske dreven for ikkje å vere ifrå trondheim!;P

skjønner ikkje korleis folk klarer å ikkje skrive på dialekt?:P hugsa til og med på sidemåls-eksamen når eg plutselig hoppa over på nynorsk :P glad det berre var på kladden!:P

Her var jeg vettu!Ser først nå dere har "etterlyst" meg [:D] Nei har vel ikke vært så aktiv her...vært å snikt da, og fått mange gode råd [:)] Ikke at dere er skremmende, virker som mange trivelige damer her inne [:)] Er fra Nordland, bor i Troms. Fikk ei lita pie i februar, åtte uker blir hun i morra. Har samboer, hus og hund...hm nei det mer å fortelle da ??

Trivelig[:D][:D] og gratulerer med jenta di på etterskudd[:D]

JA, endelig!! [:D][:D] du kan seie det som det er, du måtte  bygge deg opp litt mot før du tørte å skrive;D :P *terge-knis* :P

Gratulerer med ei lita jente i februar, då!!=D Ho er sikkert nyydelig ;) verdens vakraste, tipper eg;)

Hehe...[;)] Og takk for det! Ja klart jeg har fått vedens nydeligste[:)] Ei herlig liten prinsesse som spiser godt og vokser som bare det. Men spiser svææært ofte på natterstid - stort sett på slaget 2 timer mellom hvert måltid[8D] Men i natt har hun vært flink, mellom to av måtidene sov hun hele 3 1/2 time...fliink jente [:D]

Hyggelig å "hilse" på dere og [:)]

Back
Topp