pepsi max

lykkebo

Forelsket i forumet
Har blitt helt hekta på pepsi max og får helt avsmak av vann.Liker det ikke.emoticon
Det kunne heller vært  mottsatt

Her er cola, og villa champagne tar jeg når jeg har fått for mye koffein! :/

Jeg er også helt hekta på pepsi max, føler det lindrer kvalmen litt. Prøv med en skive lime og isbiter i pepsi maxen, det er godt det emoticon

syns både vann og pepsi max er kjempe kjempegodt om dagen. Drikker masse vann og unner meg litt pepsi max innimellom.

Pepsi max er magisk, men prøver å holde meg unna grunnet koffein i den brusen. Det øker faren for SA. Like greit å være føre var ;)

Jeg prøver bevisset å holde meg vekk fra alt som inneholder søtningsstoff jeg, tror ikke det er bra... Mulig jeg virker en smule hysterisk for andre, men en jordmor sa det til meg ved første sv.skap, at man ikke har noe viten om HVOR disse stoffene lagres i kroppen (og kanskje hos fosteret) - og det har jeg liksom aldri glemt;-)

Drikker vann vann vann og vann. Prøvde meg på litt cola for å se om det hjalp på kvalmen, men fy så ekkelt det smaker:P Hører jo med at jeg i grunn holder meg borte fra brus alltid. Liker smågodt og sjokolade, så tar heller det istedenfor brus.

Egentlig ikke drukket så kjempemasse brus jeg, men om jeg tar meg brus blir det brus med sukker... Jeg holder meg langt unna ting som har kunstig søtning i seg. Mener det ikke er bra for kroppen, men sånn er nå jeg da. Ellers tar jeg gjerne en cola innimellom...

Med meg er det helt motsatt, blir uvel bare av tanken på pepsi max.. Orker heller ikke tanken på kaffe, så her går det i saft og vann..
Veldig rart, siden jeg har vært helt hekta på pepsi og kaffe i lange tider..

Desverre har jeg også begynt å drikke pepsi max. Tilbud på coop obs nå, 12 stk til 100 kr + pant. He he, jeg syns det er litt vittig med de som ikke drikker brus med søtningsstoff fordi det kan være farlig, og drikker heller vanlig brus. Sukker er jo gift for kroppen. Og det er ganske mye sukker i brus... Men ikke misforstå, pepsi max er ikke sunt det heller. Det aller beste er vann, som jeg egentlig er sååå glad i... Men drikker fortsatt et par liter vann om dagen heldigvis.

Back
Topp