pepsi max

Lon@

Forelsket i forumet
har begynt å bli i tvil om den er uten sukker denne brusen jeg

har altid drukket tabx, liker egentlig den best . men en periode nå i mellom jan-mars så holdt jeg ganske så bra på diet men drakk en del pepsi max , og jeg gikk ikke ned nesten noen ting, ellers før det gikk jeg masse ned på samme mat men drakk mye tabx...og gikk krafig nedover med vekten

pratet med ei veninne hu følte akkurat det samme....hva syns dere noen som føler de merker forskjell

moritz var og drog  i ledningher rett før jeg lagra

har du sett hva det inneholder istedenfor sukker da?? jeg drikker ikke lett brus uansett siden tilsetningsstoffene i lett brus er mye værre å få i kroppen en vanlig sukker. drikker heller mindre brus med sukker. sikkert mange som er uenige i meg, men uansett så sjekk om den inneholder aspartam..

Jeg sluttet for en stund siden å drikke cola og drikker nå kun pepsi max i håp om å kunne slanke meg litt men jommen sa jeg smør...Har gått litt opp i stedet [:'(] funker ikke på meg vaffal

Det er jo mye som teller inn på hvor fort man mister vekt da. f. eks vekt i utgangspunktet. Og om man har slanka seg mye før.. kan bli tregere i fordøyelsen av sånt. Men når jeg leste i ernæringsboka under utdannelsen sto det noe med sukkeralkoholer, og at disse utløser kalorier, så det beste er jo vann. Men det vet vi jo [;)] 

jeg har kuttet ut all brus jeg, holder meg til vann, ikke søren om jeg går ned fordet [&o]

du har misforstått, det skal være sukker i brusen... he he he he he he he he[:D] [:D] [:D] 

hmm. skal prøve å kutte ned brusen og drikke mest mulig vann, men jeg er en av dem som syns det metter i magen med en ligth brus og gjerne et eple ,
men egentlig prøver jeg å spise ofte å ikke bli sulten , men i blant så glemmer jeg meg ut og blir skrubb sulten , (dette gjelder når jeg er på diet som nå )[:D]

er enig at det kunne vert lurt å kutte på ligt brus, min bror blir helt tett i halsen av ligt brus....men er egentlig skeptisk til pepsi max...men ser jo det at folk går ned i vekt ford ...

så må bel begynne å skrive ned kaloriene i noen dager for å se hvor mye jeg virkelig spiser da......

Back
Topp