Pepsi Max I <3 U!

Papillon

Elsker forumet
Har "liksom" en regel om at jeg ikke skal drikke brus i uka, men kjenner at jeg er totalt hekta på Pepsi Max! Siste flaska etter helga ble tom på mandag, så jeg gikk en hel dag uten i går. Var nært jeg kjørte på butikken for å kjøpe mer etter at mannen og ungene hadde lagt seg og det første jeg tenkte på da jeg kom på kjøkkenet i dag var "DET ER TOMT FOR BRUUUS!"
Måtte åpne og lukke kjøleskapet noen ganger, bare for å forsikre meg om at det virkelig ikke var en eneste liten skvett igjen. Følte meg omtrent som en narkoman på leting etter dop...

Åh, tror jeg må på butikken snart, livet blir for hardt uten....

Haha, godt det er flere av oss! Akkurat Pepsi Max er noe det ikke blir tomt for her i huset... 

Sånn er jeg å! Her ble det tomt i går kveld.. må overleve heeelt til fredag jeg nå uten

Labambie skrev:
Haha, godt det er flere av oss! Akkurat Pepsi Max er noe det ikke blir tomt for her i huset... 

signerer denne....
og hvis det blir tomt, så kjører jeg å kjøper mer....

Oi da  Er ganske så glad i cola zero, men har det ikke i hus annet enn helger.. Kjenner jeg er glad for at min avhengighet ikke er som din.. Da hadde det blitt vanskelig å kutte det ut :p

hahaha kjenner meg veldig godt igjen, både jeg og sambo sørger alltid for at det er pepsi max i hus... er totalt avhengig...

Blæ, den smaker dritt! "vanlig" brus er myye bedre!

Ingenting er som å starte dagen med et iskaldt glass med pepsi max.. Mmmmmmm!!!
Andre drikker kaffe, jeg drikker pepsi max.. (Selv om jeg skulle ønske av hele mitt hjerte at jeg ikke drakk så mye..!)

Samme stilen her, bare at det blir aaaaaaldri tomt. Jeg blir så vrang av det ;)

Godt jeg ikke er den eneste! Har ikke drukket pepsi max på noen dager nå, og når minsten våkner så skal vi rett i butikken å kjøpe...hehe:)

Om jeg går tom for pepsi max er det sporenstreks på butikken for å kjøpe mer. Er butikken stengt er det KRISE

Back
Topp