Peppespizza og en stakkars sambo

SmurfenogUnga

Elsker forumet
I dag var det tur ut uten barn :) siden der kom ho farmor til junior og hentet han i dag spent på om min lille mr "sladrer" til farmor om lille spire hmmm..
men uansett turen gikk til peppes og masse god god mat ikke kvalm men veldig hissig i dag da:S vet ikke hva som er best jeg.
men stakkars sambo herregud han fikk gjennomgå! dere hatt en fin skjærtorsdag??

jeg har vært småkvalm i hele dag, etter at vi spiste middag så klarte jeg å holde på maten i hele 1 time før jeg fikk den "sprutbrekningen" trodde aldri magen kunne innehole så mye jeg..hihi sorry detaljer. Ellers har jeg hatt vondt i ryggen høyre side så flyttet seg ned til lysken å det viste seg å være luftssmerter tror jeg...haha....kroppen er rar

Mannen min er så snill om dagen, tar skikkelig hensyn til at jeg ikke har noe særlig overskudd hverken til det ene eller andre. Jeg vaska kjøkkenet igår å støvsuga. Idag har mannen min rydda litt. Kan trøste deg med at mannen min får også gjennomgå om dagen. Er ikke bare bare å gå gravid, men gud som jeg er lykkelig at det har gått bra

ja den er det så absolutt "/ men men ikke så alt for laaang tid igjen nå *håper*
hehe! kanke huske jeg var så ille med min første! men da var jo ikke han tilstede så! kanskje jeg egentlig ikke hadde noen og la det gå utover :P

tror de forstår at man er litt [:@][&:][:'(][:o][&o][8|][X(]  der omdagen...
Men får litt vondt av gubben selv innimellom[8|]

I dag har jeg vært skikkelig svimmel og grinete og sovet endel mens gubben har måtte ta lillegutt som var hyyyper etter å ha funnet smågodt posen... 1 1/2 år og superklepto fingre+enorm klatre og leite ferdigheter er skummelt, åssen blir fremtiden liksom [:D][:D][:D]

Det er så godt at jeg ikke har så mye hormoner om dasgen, har hatt masse hormoner i tidligere svangerskap og mannen har fått gjennomgå. Men nå er jeg ihvertfall stort sett blid og fornøyd, bare VELDIG trøtt! [&:]

Jeg sover og sover, er slapp og kvalm, men ellers i bra form! [:)]

Jeg kan si med hånden på hjerte at jeg var i strålende humør i første svangerskap.. Ingen antydning til hormonell da nei.. Men NÅ!! Hjelpes hva skjer altså, jeg er jo så spydig og humørsyk at det nesten er farlig...
Mannen bare ler av meg da[;)] Heldigvis..

Back
Topp