Peppes Pizza

Je@nette

Glad i forumet
Spiste pizza fra Peppes igår kveld. Gjett om jeg har fått igjen for det! Sindre har fått skikkelig vondt i magen...[:(]. Trodde egentlig at den var ganske nøytral, med bare biffkjøtt (ikke marinert altså) og paprika. noen som har peiling på hvor lang tid det tar før det er ute melka? Er jo så kjedelig å gi han mat når jeg vet at han får mer vondt... stakkars lille vennen min [:(] 

ORIGINAL: TinkaNussi

sausen i pizza'n er jo kryddra. jeg har spist mye fra peppes m masse rart på. jeg fikk ikke noe problemer m gullet.

har jeg også og har ikke merket noe på han....men er du sikker på det ikke var løk i? er jo ofte det sammen med biffkjøtt...

hei.uff,ikke bra.men det er nok bunnen som gir han smerter,med tanke hvor mye gjær de bruker til å lage bunn..tror jeg[8|]

Han har roet seg nå, men gråt inntenst fra kl 24 - 6.30. Idag har han ikke gjort noe annet enn å sove og spise. Er først våken nå, pludrer i vei og smiler [;)]. Takk for alle svar. Det var ikke løk i den, men kan jo tenkes at det er sausen. Blir ihvertfall lenge til jeg skal prøve å spise pizza igjen [;)]

Back
Topp