pepperoni på pizza

solgudinnen

Blir kjent med forumet
kan man spise det? fikk så lyst på peppes pizza ikveld!

Det blir jo steikt, så det kan vel ikkje vere farleg?

Har ingen anelse..
Men det er jo steikt da...

Men samtidig har de jo masse annen god pizza på Peppes også da, om du er i tvil.

Spiste pizza fra Peppes med pepperoni senest i går kveld jeg:-) Det er jo stekt så det er nok helt ufarlig. Det er rått kjøtt man skal være forsiktig med.

Jeg skal ha pepperoni på pizzaen i kveld. Min snille samboer lager mat nå[:)]

salami og pepperoni er varmebehandlet under produksjon, så det skal ikke være farlig. I tillegg blir den stekt på pizzaen, så jeg ville ikke bekymret meg.

Takk takk, har spist meg god og mett på pepperonipizza ikveld ;)

Syns jeg var fornuftig av dere! [;)]

e fikk beskjed at de som va pakka inn , som fårepølse og skinke og salami ikke skulle etes,men om man fryse de ned så e ikke de noe problem i de hele tatt:) e me har spist pepperoni på pizza:)

Du dreper ikke legionella bakterien ved frysing....Så alt "rått" kjøtt bør en holde seg unna...sånn som fenalår,fårepølse,peperoni o.s.v.....Men så lenge du  steker de før du spiser det...Er d ingen fare[:D][:D]

ORIGINAL: ramonaar

Du dreper ikke legionella bakterien ved frysing....Så alt "rått" kjøtt bør en holde seg unna...sånn som fenalår,fårepølse,peperoni o.s.v.....Men så lenge du  steker de før du spiser det...Er d ingen fare[:D][:D]

Det er nok listeriabakterien du tenker på. Er ikke legionella i kjøtt, hehehe.. [;)]

Back
Topp