pepperkaker

Tarlica

Gift med forumet
nå har det skjedd igjen; David kom fra en kamerat, og hadde pyntet sitt første pepperkakehus, SÅÅÅ stolt!! fint var det også[:)] men så gikk det to dager, også datt det sammen, alt var blit mykt... hvorfor skjer dette?! noen som har peiling? jeg lagde pepperkakehjerter til å henge i vinduet ifjor, og det tok heller ikke mer enn et par dager, så ble de myke også.. er vel ikke så rått i moss?! [;)] vi fyrer jo endel, men trodde ikke det hadde noe å si.. måtte bare spørre dere jenter, har jo alltid svar!!!!! [:)]

Jeg har desverre ikke svar.. [&:] Alle pepperkakene jeg stortsett har laget i løpet av livet mitt er blidt STEIN harde, nesten uspiselig [8D].
Høres ut som det er fuktighet i vinduet kankje, mulig det er punktert.

står det ved kaldt vindu, så vil det skje ja. Det slår seg rett og slett. Skal være relativt bra vindu om man berger[;)] Hvis det ikke finnes en speiell pepperkakedeig hvor man unngår dette da..? Det kan jo hende[;)]

men huset sto på andre siden av rommet, men det hadde vært ute når vi tok det hjem..? skjønner jeg har gått glipp av noe ja!!! ;) steke de helt brente, så kan de vel umulig bli myke?! hihi!!

Back
Topp