Pepperkakehus og smørbukk...

Selveste Kråka

Elsker forumet
Dere som har satt sammen huset med smørbukk, hvor mye trenger man??? 
Jeg har laget et svært hus, alle sidene er ca a4.....   Har to poser smørbukk, men det er muligens for lite???

Ingen??????????????

Dytter ved å være forundret over at man brukte smørbukk... [&:]

Hehe, det skal visst være myye bedre enn å bruke smeltet sukker, ikke så j... varmt, og så stivner det ikke fullt så fort som sukker. 
Har jo vært nevnt i en del tråder i det siste, har dere ikke fått det med dere???  [8D][;)][:D]

Hmm... Bruker ikke smeltet sukker heller, jeg...
Visste ikke at det var vanlig heller...

*dum*

Har alltid brukt melis bare...

Melis holder ikke et så stort hus som jeg har bakt, det fant jeg ut i fjor.... hehe   [:D][:D]

A-ha... Nei, jeg er bare vant til helt ordinært hus som ikke er spes stort. Kankje de største veggene er 25 cm lange og 15 cm høye?!?

Det holder med 10-12 stk. til et vanlig kjøpehus...

ORIGINAL: nemi.marselia

d e nok i massevis
æ brukte en pose på mitt hus å hadde masse ijænn (va ikkje lite d æ laga heller)

Oki, da får jeg masse til overs sikkert.  Huff,det var jo synd.....[;)][:-][:D][:D]

Men hvordan gjør dere det? Smelter det bare i en panne/kasserolle? Vannbad? What?  [:)]

Dytt. [:)]

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: MercedesBærta.

d e nok i massevis
æ brukte en pose på mitt hus å hadde masse ijænn (va ikkje lite d æ laga heller)

Oki, da får jeg masse til overs sikkert.  Huff,det var jo synd.....[;)][:-][:D][:D]

Men hvordan gjør dere det? Smelter det bare i en panne/kasserolle? Vannbad? What?  [:)]

Rett oppi gryta på middels varme.

Spænk ju!!  [:D][:D]
...er redd det kommer til å være myyyyyyyye bannskap i det huset før det er ferdig [;)]

d e nok i massevis

samme her[:D]

eg limer sammen huset med limpistol[:)]
her lager vi pepperkake hus i beg. av desember.og det står til etter nyttår.det vil si at ingen får lov og spise det etterpå.vi bare knuser det[:)]synest ikkje støv smaker så godt[:)]

ORIGINAL: jcma

eg limer sammen huset med limpistol[:)]
her lager vi pepperkake hus i beg. av desember.og det står til etter nyttår.det vil si at ingen får lov og spise det etterpå.vi bare knuser det[:)]synest ikkje støv smaker så godt[:)]

Lurt!!  Å nei, JEG har ikke lyst på støvete pepperkakehus [;)] 

Back
Topp