Pepperkake konkurranse

Sommerfugl79

Elsker forumet
Siden det har vært så dårlig "oppmøte" på pepperkake konkurransen min, så kommer jeg til å kjøre konkurransen frem til nyttår.
Håper virkelig at flere melder seg på:)
Lykke til:)
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16401108&mpage=2&key=

HAhahaa, ja, helt genialt!
Men var flere deler i pakka som var knekt da[8D] 

Troverdig det, er ikke alle ordentlige hus som er ved sine fulle fem eller[:D] Jeg skal absolutt gå for et sånt et neste år! Dekorer med en masse seigmenn i pervers oppstilling rundt omkring, så er det ingen som legger merke til det[:D]

ORIGINAL: Frøken S

Troverdig det, er ikke alle ordentlige hus som er ved sine fulle fem eller[:D] Jeg skal absolutt gå for et sånt et neste år! Dekorer med en masse seigmenn i pervers oppstilling rundt omkring, så er det ingen som legger merke til det[:D]

Hhaaa, jeg fikk råd etterpå om å pynte FØRST, og sååååå lime det sammen etterpå!
Huske det til neste gang da[8D]
Er jenta mi som har pynta heeeelt alene[;)]

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Frøken S

Hhaaa, jeg fikk råd etterpå om å pynte FØRST, og sååååå lime det sammen etterpå!
Huske det til neste gang da[8D]
Er jenta mi som har pynta heeeelt alene[;)]

Doh![:D]

Utrolig bra hus! Var mange knekte deler i mi pakke også. [:@] Prøvde og lappe, men gav opp tilslutt... Snuppa pyntet alle delene og så knakk vi de opp og koser/koste oss med de. [:D]

ORIGINAL: snupsidupsi

Utrolig bra hus! Var mange knekte deler i mi pakke også. [:@] Prøvde og lappe, men gav opp tilslutt... Snuppa pyntet alle delene og så knakk vi de opp og koser/koste oss med de. [:D]

Hhee, samme gjorde vi, knakk huset en time etter det blei laget[8D]

Back
Topp