Pentøy/17 mai klær i strl 56?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
det kan hende jeg er elendig til å leite, men jeg sliter med å finne 17 mai klær/pentøy til gutt i størrelse 50 eller 56 :scratch. Noen som har funnet noe på nett og kan sende meg link? Eller har tips om butikker?
 
Vi kjøpte Body med sløyfe og vest på HM! Newbie har også noen søte «pynte» klær til gutt
 
Var innom hm og der hadde de en del fine sett med body med sløyfe. Vi skal bruke det og en pen bukse og vest.
 
Coop (mulig bare obs) har bunad til 299 :)
Ellers er det fint med blå bukse og hvit body da? :)
 
Jeg fant til slutt en bunadpakke med sjorte og bunad til 450 :) litt dyrt for noe som brukes en gang da men så er det jo første høytiden. Bor tett atmed en obs, men der fant jeg ikke noe i babystørrelse :eek: kanskje jeg ikke så nøye nok
 
Jeg fant til slutt en bunadpakke med sjorte og bunad til 450 :) litt dyrt for noe som brukes en gang da men så er det jo første høytiden. Bor tett atmed en obs, men der fant jeg ikke noe i babystørrelse :eek: kanskje jeg ikke så nøye nok
Jeg fikk av mamma, de hadde både 56 og 62, men vi skal i bryllup i slutten av juni så tok 62 så den skulle passe da også :)
 
Back
Topp