Penner eller blyanter

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Dere som driver med Bullet journal eller har erfaring med lignende; hva anbefaler dere av penner og blyanter? Jeg trenger noe som ikke går igjennom sidene. Nå handler ikke bullet journal om å tegne og slikt, men jeg merker at jeg blir mer motivert for å følge listene mine om de er fargerike.

Jeg vet at spesielt 2 merker som har notatbok er anbefalte, men om man ikke vil ha dem er det da noe spesielt man må se etter når man skal kjøpe nytt? Sånn i forhold til det med penner og blyanter. Lite vits om man ikke kan bruke begge sidene av arkene i boka.

Jeg har en av disse anbefalte bøkene - leuchtturm et eller annet nummer. Den er fullstendig håpløs, ALT synes gjennom. Selv blyant.
Selv er jeg mest fornøyd med notatbøkene fra personligalmanakk, de kan man nærmest bruke hva som helst i.

Jeg har en av disse anbefalte bøkene - leuchtturm et eller annet nummer. Den er fullstendig håpløs, ALT synes gjennom. Selv blyant.
Selv er jeg mest fornøyd med notatbøkene fra personligalmanakk, de kan man nærmest bruke hva som helst i.

Må sjekke ut dem da :)
Hva bruker du som du er fornøyd med da? Skulle hatt nye penner ser du, mine er litt for tykke slik at jeg må skrive stort for at det skal vises hva som står.

Jeg har noen skikkelig fine penner, men husker ikke merket.... Men du får dem i bokhandel, de er i en trekantet gjennomsiktig sylinder, mange farger. De koster litt, men er veldig fine til ditt formål :happy:

Må sjekke ut dem da :)
Hva bruker du som du er fornøyd med da? Skulle hatt nye penner ser du, mine er litt for tykke slik at jeg må skrive stort for at det skal vises hva som står.
Jeg bruker en med viskelær i tuppen til tykkere skrift, og så de fra fineliner (tror det er det de heter? De kommer i mange farger, selges i sett. Skal dobbeltsjekke) til tynne ting. Det holder til mitt bruk. :) tudos har mye artig!
Ja, og så en kalligrafitusj og litt annet "for moro skyld" :p

Denne typen er det
Screenshot_20190724_224343_com.android.chrome.jpg

Da har jeg et utgangspunkt :D
Holder på og leter på Amazon etter notatbok. Funnet stensiler og. Har ikke brukt det før, men kanskje det er noe for meg? :D

Back
Topp