PENKLÆR?!?!

Saltsilda

Betatt av forumet
Jeg har lett og lett i butikker og på nett, men jeg klarer ikke å finne gravidetøy som ikke med letthet kan forveksles med bestemorklær (i spandex, acryl og andre grusomme stoffer) eller er i min mening ikke passende for en gift, gravid kvinne.

Har både barnedåp, julebord, julseselskaper og bursdagsselskaper i fleng fremover så jeg må bare finne et plagg som funker uansett dagsform og vannmengde i denne allerede alt for store kroppen...

Og hva gjør dere når kulda kommer? Kjøper alle seg "gravidejakker" eller blir det vid parkas på hele hurven i år?

Merker at det var mer praktisk rent garderobemessig sist når jeg hadde termin i september!

Asos har egne sider med finkjoler på nett. asos.com og inn på maternity :-)
Skal iallefall sikre meg noen derifra til juletider og julebord :-)

Jeg har et par kjoler som jeg kjøpte i forrige svangerskap - ikke gravidkjoler men funket bra, for de gikk inn under puppene og så utover. Ligger fint over en stor mage! Ellers er jeg en stor fan av omslagskjoler.
Nå har ikke jeg fått noen mage enda så jeg har ikke tenkt så mye på oppgradering av garderoben. Bruker bare mine vanlige klær. Kjøpte meg en Bergans ullkåpe i fjor. Den har litt stretch, så jeg tror jeg kan bruke den hele vinteren. Kommer ikke til å kjøpe noen dyr gravidjakke i alle fall.

Lykke til med klesjakten!

Back
Topp