Penis spørsmål

moni82

Forelsket i forumet
Heia!
Sikkert gale å spør om dette her,men e oppriktig bekymret for str på prinsen min. ( Har aldri hatt gutt før bare 2 jenter.)
Men penisen er veldig liten og har ikkje vokst siden han blir født og er veldig spiss i enden.

Er dette normalt eller bør eg få han sjekka?
Vett det e forskjell på str. men ann bør vel voksa nå når han e 8 1/2 mnd.

Det har jeg faktisk ikke peiling på, har ikke tenkt på det og kan ikke huske hvordan den er nå i forhold til når han ble født heller.. Men kan du ikke høre på helsestasjonen?

Sikkert ingenting å bekymre seg for, ikke så mye du får gjort uansett [8D]

Jeg aner ikke, men tror ikke du trenger å bekymre deg så mye for det. Han er jo bare en baby enda, og de trenger den jo bare til å tisse med. [:)]

Tror ikke min gutt sin heller har vokst noe veldig siden han kom til, uten at jeg har tenkt så mye over det.. De sier jo "stellet" er veldig stort når de kommer til ifh til resten- så kanskje det ikke vokser så mye på en stund?

Takk for svar :) Vett det sikkert ikkje har någe å sei,men hvis det va någe gale e det vel lettere å fikse nå mens de e små hvis det må til.
Vil ikkje at stakkaren ska få problemer med sånn i voksen alder stakkar [&:]

LESTE SÅ FEIL SOM DET GÅR AN Å GJØRE!!!
Leste: Sikkert gale å spør om dette her,men e oppriktig bekymret for str på penisen min....
Men har desverre ikke noe svar på spm. ditt...

Den spissen har vi her å. Det er jo bare hud[:)]

Kan egentlig ikke huske om den har vokst, men vet at pungen har blitt MYE mindre[:)] Den var liksom så hoven i starten.

kan være at forhuden er for trang.. klarer du å trekke den tilbake? du skal ikke bruke makt altså.. mange har litt trang forhud når di er veldig små. du kan få lege til å se på d.. ellers så har di vel generelt en litt spiss liten tut [:D]

ORIGINAL: nr tre har poppet ut

kan være at forhuden er for trang.. klarer du å trekke den tilbake? du skal ikke bruke makt altså.. mange har litt trang forhud når di er veldig små. du kan få lege til å se på d.. ellers så har di vel generelt en litt spiss liten tut [:D]

Trodde ikke man skulle trekke den tilbake jeg? Ikke før barnet gjør det selv...

ORIGINAL: Durken

ORIGINAL: nr tre har poppet ut

Trodde ikke man skulle trekke den tilbake jeg? Ikke før barnet gjør det selv...
NEi, man skal ikke trekke den tilbake før de er 5år om de ikke gjør det selv[:)]

Ellers er jeg veldig usikker på det med str..selv etter to gutter[:-]

Back
Topp