penicilin

revemor silkesvans

Betatt av forumet
fått Apocilin dråper til lillegutt idag.Han hadde trolig ørebetennelse også surklet det i lungene hans.
Men får det ikke i han ......eller det vil si det kommer rett opp igjen.Brekker seg med en gang og så står spruten.[&:][&:]
Og skjønner han godt for den smakte helt jæ....[:-]Prøvde å ta inn litt saftog grøt med en gang men nei..
Noen andre som har fått disse.Eller hva har dere fått
Tror jeg må ringe legen imorra og spør m de finnes i tabletter slik at jeg kan knuse de i litt fruktpure.

Hvordan gir du han den? Jeg leste nylig at man skulle føre det inn på siden litt bak i munnen (kanskje lettere når de har fått tenner...[8|]). Men du kan jo prøve, om du ikke har gjort det sånn alt da.

Legen mente på at dråper var lettest for det var ikke så mye som skulle inn.Men 1mml er ganske mange dråper.
Og den smaker ikke jordbær.Jeg brakk meg jeg og da jeg smakte på endråpe.Og smaken forsvant ikke fra munnen men det første[:@]
har prøvd å ta det bak i munnen men siden han stort settikke har fått noe annet en mm beg han og brekke seg og smatte.sikkert fordi den var kald og.

Back
Topp