Penger

*Hønemamma*

Glad i forumet
Noen som har fått foreldrepenger idag?[8D]
Jeg har et liiiite håp om å få idag, siden jeg pleier å få 21..
Meeeen sannsynligvis må jeg vente til freddan!![X(]

iiiikkkk di må komme her også.. skal betale kokken for maten i dåpen vi hadde...

da håper jeg de kommer idag :D Men har vel like flaks som sist, så er jeg den siste her inne som får denne mnd å[8D] hehe... Gleder meg til å se en større sum enn 75 kr på konto! haha :D

ORIGINAL: Lykkepia

ORIGINAL: * Lille Persille *

da håper jeg de kommer idag :D Men har vel like flaks som sist, så er jeg den siste her inne som får denne mnd å[8D] hehe... Gleder meg til å se en større sum enn 75 kr på konto! haha :D

28 kr her [8D]

Godt å høre det ikke bare er meg :-p

Jeg får altid 21 komme rnok ut over dagen! :)

årh jeg har ikke fått enda..[:@]

vilken bank har du? føler min er treigest.. ei veninna av meg har fått har samme bank til og med, men jeg har ikke fått...

ORIGINAL: frøken Andersen*

Håååper de kommer i dag :D
Selvfølgelig har jo jeg mista bankkortet mitt [:'(]
Tror jeg kasta det i søpla, så må lete igjennom senere i dag [:-]

Hehehehe [:D][:D]
Koss klarte du det?

ORIGINAL: Lykkepia

28 kr her [8D]

Tømmer dere kontoen hver måned jenter? Shopper dere mye da eller?[8D]

ORIGINAL: lena89

vilken bank har du? føler min er treigest.. ei veninna av meg har fått har samme bank til og med, men jeg har ikke fått...

dnbnor

Jeg har åå fått[:D][:D]

Vært dårlig med shopping de siste mnd gitt:p Sambo Mista jobben så har levd på en lønning nå frem til han fikk dagpenger nå:p da blir kontoen -litt- tom;p

ORIGINAL: JustBe

Fått [:D]
SR-Bank [:D]

då bør eg åg ha fått.. har åg sr-bank

får ikke penger før barnetrygda jeg[:'(]
blakk ei uke til!

Jeg har åå fått[:D][:D]

Vært dårlig med shopping de siste mnd gitt:p Sambo Mista jobben så har levd på en lønning nå frem til han fikk dagpenger nå:p da blir kontoen -litt- tom;p

Uff nei, så kjedelig lille persille!! Dårlig med shopping da skjønner jeg!... Håper han får ny jobb snart da! [:)]

Ja :) Håper jo på det! Men kommer i allefall ett lite stykke lengre nå som han får dagpenger.. Kanskje pengene rekker litt lengre nå. hehe =) (er veeldig flink til å bruke penger jeg.. merkelig det der:P hihi)

har fått..

Back
Topp