Penger på ferie

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hvor mye beregner dere or dag til mat og aktiviteter når dere er på ferie?
Hvor mange er dere?

Spørs hvor man skal. I syden når vi har vært 2 så har vi regnet 50 euro i mat Per dag. Og så litt ekstra om vi skal på noen aktiviteter

Kommer an på hvilken ferie. Om det er Norgesferie har man jo ofte mulighet for å lage mat selv, men da er jo ofte aktivitetene som feks Hunderfossen svindyrt. Sydenferie spiser vi ute til alle døgnets måltid og i tillegg går det penger til feks solsenger. Så ett par tusen om dagen som ett kraftig overslag ;-) og da er vi inklusiv shopping.

Kommer an på hvor vi skal. Vi (jeg) liker å kose meg på ferie og har alltid med mye penger. Maten er alltid billig, det er aktiviteter og shopping som koster her. Vanskelig å si eksakt beløp, men jeg liker å ha et par tusen kr pr dag. Enda mer om vi skal noe.

2-3000 kroner dagen. Det er jo ikke sikkert det går like mye penger hver dag:)

Kommer an på hvor og hva, men 1500-2000 kr per dag ja :) noen dager går det mindre, men andre dager mer så det pleier å være greit hos oss.

Tja spørs hva vi planlegger og hvor vi er, men beregner alltid ekstra med penger da

Vi er 2 og regner 1000,- per dag, men vi har aldri endt opp med å bruke så mye :P

Er vi borte en lang helg (3-4 dager) har vi kansje 7000,- for alt av hotel, mat, opplevelser...

Back
Topp